Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Богдан" через рекет податкової ліквідує 9 підприємств. Сотні працівників опинилися на вулиці

Фото: poltava.pl.ua
Корпорація "Богдан", один з провідних операторів автомобільного ринку і виробників автотранспортних засобів, вирішила призупинити діяльність підприємств, які входять в сервісно-збутову мережу "Богдан-Авто" в 9 містах.

Про це інформує у п'ятницю, 14 лютого, прес-служба автокорпорації.

"Власники Національної сервісно-збутової мережі "Богдан-Авто" прийняли рішення призупинити діяльність відразу дев'яти компаній у результаті свавілля і безперервного тиску контролюючих та фіскальних органів", - йдеться в повідомленні.

Це торкнеться представництв мережі у:

  • Запоріжжі,
  • Кіровограді,
  • Дніпропетровську,
  • Кременчуці,
  • Сумах,
  • Кривому Розі,
  • Житомирі,
  • Черкасах,
  • Вінниці.

Компанії призупинять свою фінансово-господарську діяльність з можливою подальшою ліквідацією.

"Величезний тиск на підприємства сервісно-збутової мережі відбувалося постійно, однак останні півроку компанії зіткнулися з неприкритим свавіллям податківців, що є порушенням припису ст. 19 Конституції, а також може бути свідченням наявності в їх діях прямого умислу на втручання в законну діяльність підприємства і прагнення наступу на підприємствах негативних податкових, господарських і фінансових наслідків", - акцентує корпорація.

"Богдан" постійно продовжує оскаржувати дії фіскальних органів в судах, але наголошує, що у випадку продовження тиску закриття може очікувати і інші підприємства сервісно-збутової мережі.

Довідково:

Корпорація "Богдан" створена в лютому 2005 року з метою реалізації масштабних інвестпроектів, спрямованих на створення в Україні потужностей з виробництва транспортних засобів усіх типів.

Корпорація єдина в Україні в рамках виконання інвестиційної програми побудувала автомобільні заводи в Черкасах потужністю 120-150 тисяч легкових автомобілів і Луцьку потужністю 6 тисяч автобусів і тролейбусів на рік.

Наприкінці минулого року після завершення тривалих переговорів з партнером корпорація почала повномасштабне виробництво легкових автомобілів JAC, які має намір експортувати за межі України.

Після 2009 року єдиним кінцевим бенефіціаром структур корпорації є її президент Олег Свинарчук.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян