Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Для повної модернізації транспортної інфраструктури України необхідно 35 млрд доларів

Для повної модернізації транспортної інфраструктури України необхідно 35 млрд доларів
Фото: gettyimages.com
Для повної модернізації існуючої транспортної інфраструктури України необхідно 35 мільярдів доларів, а для модернізації житлово-комунальної інфраструктури — 25 мільярдів доларів.

Про це повідомив заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Михайло Тітарчук, інформує прес-служба міністерства.

В Мінекономрозвитку сподіваються залучити значну частину інвестицій у ці сфери за допомогою програм державно-приватного партнерства.

Зокрема, Тітарчув вважає, що поштовхом для реалізації програм державно-приватного партнерства має стати новий закон "Про концесії", який Рада ухвалила у першому читанні 3 квітня.

"За 2017 рік в країнах ЄС укладено 40 угод концесії на суму близько 14 млрд євро", — повідомив Тітарчук.

За його словами, ухвалення урядового законопроекту "Про концесію" значно спростить державно-приватне партнерство, надасть додаткові гарантії інвесторам та спростить процедуру укладання договорів концесії.

Нагадаємо, що в Україні розпочинається сезон дорожніх робіт, який передбачає перевірки якості вже побудованих та відремонтованих доріг, запровадження нових норм контролю якості доріг, що будуються, а також запровадження контролю навантаження транспорту.

Кабінет міністрів України затвердив державну цільову економічну програму розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2020 роки.

Прем'єр-міністр Володимир Гройсман заявив, що такого масштабного ремонту доріг, який запланований на 2018 рік, ще не було за часів незалежності.
 
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян