Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Електромобілі для України: зростає кількість ввезених авто, що побували у ДТП

Електромобілі для України: зростає кількість ввезених авто, що побували у ДТП
Фото: ecotown.com.ua
За дев'ять місяців 2015 на українському ринку було продано 78 нових електромобілів, тоді як за аналогічний період минулого року вдалося реалізувати всього 19 машин на електротязі.

Про це повідомляє ресурс Delo.ua

Разом з цим зростає ризик придбання імпортного електромобіля, який вже має поломку, або колись потрапив в ДТП. За даними Державної фіскальної служби, за дев'ять місяців 2015 року на митну територію України ввезено 360 старих Nissan Leaf і майже півсотні вже використаних Tesla Model S. При цьому із  ввезених цього року старих Nissan Leaf і Tesla Model S справними були трохи більше 100.

Чимало ввезених в Україну із США Nissan Leaf мають дефекти батареї, яка вимагає повної заміни. Більше того, серед ввезених машин виявилося чимало битих авто.

Таку ситуацію пояснюють, по-перше, тим, що Nissan Leaf і Tesla Model S до нас офіційно не поставляються. По-друге, старі електрокари приваблюють покупців більш низькою ціною. Наприклад, хетчбек Nissan Leaf випуску 2014 можна купити за 17-20 тис доларів залежно від пробігу.

Завдяки джерелу у митних органах телевізійний проект "Наші гроші" отримав перелік автомобілів Tesla Model S, які цього року ввозились в Україну. З півсотні електромобілів лише сім штук були задекларовані як нові-небиті і по ціні, схожій на офіційну ціну від виробника, а саме від 1,62 млн грн

Невтішна ситуація склалася з популярними Nissan Leaf. За даними джерела у Державній фіскальній службі, найбільше проблемних – це авто із США, які було повернуто виробнику через заводський брак – слабку батарею, яка вимагає повної заміни. Переглянути перелік пошкоджених "Nissan Leaf" з номерами кузовів можна за посиланням

Нагадаємо, що на вулиці Січових Стрільців у Львові встановили дві зарядки для електрокарів.

У Києві з'явилась перша безкоштовна станція електрозаправки.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян