Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Електромобілі шкодять екології більше, ніж звичайні авто

Електромобілі шкодять екології більше, ніж звичайні авто
Фото: AFP
Електромобілі можуть становити ще більшу небезпеку для довкілля, ніж звичайні авто. Про це свідчить нове дослідження, яке оприлюднив Норвезький університет наук і технологій.

Вчені у дослідженні вивчили вплив на навколишнє середовище процесу виготовлення та експлуатації звичайних авто та електромобілів.

Заводи, на яких виробляють електромобілі, викидають більше токсичних відходів, ніж виробники звичайних авто.

Співавтор дослідження професор Андерс Хаммер Сторман пояснив, що виробництво електромобіля завдає більшої шкоди навколишньому середовищу, ніж виготовлення звичайного авто. Під час збірки електромобілей підприємство викидає вдвічі більше парникових газів, ніж складаючи звичайне авто.

Крім цього, окрему небезпеку становить виробництво акумуляторів та електромоторів, оскільки потребує більшої кількості токсичних речовин нікелю, міді та алюмінію, які збільшують ризик окислення ґрунту.

За словами Стормана, у багатьох факторах впливу на виникнення кислотних дощів, смогу, токсичності екосистеми та скорочення природних ресурсів електромобілі потенційно більш небезпечні, ніж звичайні автомобілі.

У дослідженні йдеться, що викиди парникових газів значно збільшуються, якщо для вироблення електроенергії, яка живить електромобіль, використовують не низьковуглецеве вугілля або альтернативне паливо, а звичайне вугілля.

Тим не менш, у деяких випадках електромобілі все ж корисні, зазначили вчені.

Вчені зазначили, що якщо електромобіль живиться електроенергією, яку виробляють з низьковуглецевого вугілля або за допомогою альтернативних джерел енергії, то електромобіль може допомогти зменшити викиди парникових газів. Зокрема у Європі, де електроенергія виробляється за допомогою різних типів палива, використання електромобілів є виправданим і шкодить навколишньому середовищу менше ніж авто з двигуном внутрішнього згорання.

За матеріалами BBC.

Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен