Facebook змінить стрічку новин
Для того, щоб зрозуміти, що цікавить користувача Facebook, компанія опитала тисячі людей: юзери оцінювали вміст своєї новинної стрічки, ставлячи оцінки від одного до п'яти кожного посту залежно від інтересу до нього.
Про це пише Forbes.
На основі цього компанія вивела два фактори, які й будуть враховуватися при ранжуванні стрічки новин: які пости користувачі більше хочуть прокоментувати, лайкнути, клікнути чи поділитися, і які публікації вони бажають бачити в першу чергу.
Як повідомляє Mashable, зміни в першу чергу відчують на собі не звичайні користувачі, а власники офіційних сторінок і виробники вірусного контенту: компанія попереджає, що деякі з них можуть помітити зниження трафіку своїх постів після нововведення. За словами представників Facebook, щоб уникнути цього, власникам таких сторінок слід перестати закликати користувачів щось зробити з публікацією (наприклад, лайкнути).
На даний момент алгоритми Facebook при побудові новинної стрічки ставлять у пріоритет пости найближчих друзів і найцікавіші для користувача сторінки, які можна вказати в налаштуваннях.
Як повідомила компанія, можливість вручну вибирати друзів, чиї оновлення будуть з'являтися в першу чергу, збережеться.