Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Футбольні фани не врятували пивний ринок України

Футбольні фани не врятували пивний ринок України
Фото: ЕРА
За даними "Укрпиво", скорочення продажів пива продовжується, а рівень реалізації пива під час чемпіонату майже не позначився на підсумках роботи галузі.

Про це пише видання "Экономические известия".

За п'ять місяців 2012 року у порівнянні з аналогічним періодом 2008 року скорочення ринку склало більше 14%, або 16,4 млн. дол., що відповідає річному обсягу виробництва досить великого пивоварного заводу.

Однак підсумки червня ще більше протверезили ринок і його учасників.

Директор аналітичного департаменту компанії Pro-Consulting Олександр Соколов зазначає, що найбільше продажів пива під час проведення чемпіонату Євро-2012 - а це 250 тис. літрів, або близько 50% - припало на фан-зону у Києві.

В умовах негативної тенденції до скорочення споживання пива на ринку в 2012 році продаж пива у фан-зонах можна розглядати як додатковий, хоча і тимчасовий канал збуту для виробників.

За даними Pro-Consulting, обсяги споживання пива в першому півріччі 2012 року скоротилися на 5% у порівнянні з показниками 2011 року.

Основними причинами цього експерти називають підвищення середньої відпускної ціни до 13 гривень за літр пива разом зі зниженням купівельної спроможності, а також прохолодну погоду.

Споживання пива у фан-зонах лише трохи покращило ситуацію

"Незважаючи на негативні тенденції, ми очікуємо збереження обсягів споживання пива в 2012 році на рівні показників 2011 року", - прогнозує Соколов.

Пивовари також підкреслюють невеликий вплив Євро-2012 на ринок в цілому.

Директор з правових питань та корпоративних відносин "САН ІнБев Україна" Денис Хренов, зазначає, що незважаючи на проведення чемпіонату, тенденція зниження споживання пива не змінюється.

Обсяги відвантажень підприємств пивоварної галузі за червень 2012 року з порівнянні з аналогічним період 2011 року впали на 2,3%.

"Незважаючи на те, що в Україні відбувся чемпіонат з футболу, який у суспільній свідомості асоціюється з пивом, про зростання обсягів продажу пива говорити не можемо", - зазначив Хренов.

Виправдались надії хіба що компаній, які мали преференції продажів у фан-зонах та на стадіонах. Як повідомляє компнія Carlsberg, обсяги продажів пива під час проведення Євор-2012 перевищили на 40% обсяги Євро-2008.

Нагадаємо, що Україні теж не вдалося заробити на Євро-2012. Як повідомив Борис Колесніков, витрати з державного бюджету на проведення чемпіонату у 5 разів перевищили прибутки. Іноземні фани залишили в Україні один мільярд доларів.

Повітряна війна. Як це працює? Частина 3 – Том Купер
Повітряна війна. Як це працює? Частина 3 – Том Купер
Нові правила гри. Як оцінювати онлайн-казино в Україні
Нові правила гри. Як оцінювати онлайн-казино в Україні
Від риторики до політичного тиску. Як союзники Трампа з руху MAGA культивують європейський спротив – The Times
Від риторики до політичного тиску. Як союзники Трампа з руху MAGA культивують європейський спротив – The Times
Пробач, Україно, ми обійшлися з тобою ганебно. Пообіцявши підтримувати скільки потрібно, злякалися путіна, а потім просто втомилися – Едвард Лукас
Пробач, Україно, ми обійшлися з тобою ганебно. Пообіцявши підтримувати скільки потрібно, злякалися путіна, а потім просто втомилися – Едвард Лукас
"Економічна Ялта". План США щодо росії загострює конфлікт з Європою – Wall Street Journal
Повітряна війна. Як це працює? Частина 2 – Том Купер
Повітряна війна. Як це працює? Частина 2 – Том Купер
Наземна війна чи тероризм проти власного народу? Ймовірний наступний крок Трампа – Тімоті Снайдер
Наземна війна чи тероризм проти власного народу? Ймовірний наступний крок Трампа – Тімоті Снайдер
Енергетика – наступне поле битви. Без трансатлантичної єдності США та Європа ризикують втратити свої переваги – Айріс Фергюсон та Енн Меттлер
Енергетика – наступне поле битви. Без трансатлантичної єдності США та Європа ризикують втратити свої переваги – Айріс Фергюсон та Енн Меттлер