Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Голова Укртрансінспекції звільнився через популізм керівництва уряду і спроби "осідлання" старих-нових схем"

Голова Укртрансінспекції звільнився через популізм керівництва уряду і спроби
Валерій Черненко. Фото: ru.golos.ua
Валерій Черненко, голова Укртрансінспекції написав заяву про відставку. Чиновник каже, що далі перебувати на посаді нема сенсу, оскільки керівництво уряду замість реальних реформ "займається виключно популізмом" і намаганням "осідлання" старих-нових схем".

Про це Черненко написав на своїй сторінці у Facebook.

"Ось і закінчилася моя державна служба, тому що подальше перебування на посаді Голови Укртрансінспекції не має сенсу", - пише Черненко.

На посаду голови Укртрансінспекції Черненко був призначений 12 березня 2014 року.

"На жаль, нинішні очільники уряду займаються виключно популізмом, балачками про євроінтеграцію та всі свої зусилля спрямовують на "осідлання" старих-нових схем. Держава-банкрот, яка постійно благає представників Заходу про надання чергового кредиту, не робить жодних дій для збереження ще існуючої інфраструктури. Приймаючи Закон про заборону перевірок, а також відправляючи більше 500 інспекторів (при загальній чисельності інспекції 675 осіб) за власний рахунок, високопосадовці діють в інтересах тіньового бізнесу, який вправно знаходить в їх кабінетах "дах", - наголошує Валерій Черненко.

За словами Черненка, "відсутність фахівців серед керівництва Міністерства Інфраструктури розвіює сподівання на реформи в транспортній галузі".

Кадрове очищення через детектор брехні

Валерій Черненко також відзвітував про виконану роботу на посаді:

1. Розроблено близько 40 нормативно-правових актів з приведення українського транспортного законодавства до європейського, що пройшли громадські обговорення і прийняття яких є вкрай необхідними для транспортної галузі, але до сих пір не прийняті.

2. Зламано корупційну схему торгівлі дозволами - для міжнародних автоперевізників були скасовані будь-які квоти на отримання дозволу для виконання перевезень, що дало можливість всім транспортним підприємствам працювати в усіх напрямках. Результатом перевірки видачі дозволів за 2013 рік було порушено слідчими органами СБУ більше 300 кримінальних справ.

3. Не допущено тіньову приватизацію ДП "Київпассервіс", збільшено прибутковість підприємства в 10 разів.

4. Зламано корупційну схему торгівлі правом на пасажирські міжобласні перевезення. Але заборона перевірок не дає змоги викорінити це зло до кінця.

5. Проведено кадрове очищення апарату Укртрансінспекції через перевірку на "детекторі брехні". 

6. Запропонований план по збереженню стану автомобільних доріг шляхом контролю за неухильним дотриманням габаритно-вагових параметрів при перевезеннях вантажів автомобільними шляхами України був зведений нанівець мораторієм на проведення перевірок. Згідно інформації з портів України близько 124 тисяч перевезень, які виконувалися протягом трьох місяців 2014 року абсолютно всі виконані з грубим порушенням вагових параметрів, рекордсменом з яких було перевезення вантажу одним транспортним засобом вагою 77,6 тони. Щороку держава втрачає близько 40 млрд грн внаслідок безкарного знищення автомобільних шляхів. 

Нагадаємо, 25 грудня 2014 року колишній радник міського голови Києва Олександр Кава був призначений заступником міністра інфраструктури Андрія Пивоварського. Після катастрофи малазійського Боїнга у небі над Донецьком, Олександр Кава заявляв про відсутність переконливих доказів того, що літак був збитий, а не зазнав аварії в результаті внутрішньої поломки.
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян