RSS
ПОЛІТИКА НОВИНИ

Голова Укртрансінспекції звільнився через популізм керівництва уряду і спроби "осідлання" старих-нових схем"

Відсутність фахівців серед керівництва Міністерства Інфраструктури розвіює сподівання на реформи в транспортній галузі
Валерій Черненко, голова Укртрансінспекції написав заяву про відставку. Чиновник каже, що далі перебувати на посаді нема сенсу, оскільки керівництво уряду замість реальних реформ "займається виключно популізмом" і намаганням "осідлання" старих-нових схем".
Голова Укртрансінспекції звільнився через популізм керівництва уряду і спроби "осідлання" старих-нових схем" Валерій Черненко. Фото: ru.golos.ua

Про це Черненко написав на своїй сторінці у Facebook.

"Ось і закінчилася моя державна служба, тому що подальше перебування на посаді Голови Укртрансінспекції не має сенсу", - пише Черненко.

На посаду голови Укртрансінспекції Черненко був призначений 12 березня 2014 року.

"На жаль, нинішні очільники уряду займаються виключно популізмом, балачками про євроінтеграцію та всі свої зусилля спрямовують на "осідлання" старих-нових схем. Держава-банкрот, яка постійно благає представників Заходу про надання чергового кредиту, не робить жодних дій для збереження ще існуючої інфраструктури. Приймаючи Закон про заборону перевірок, а також відправляючи більше 500 інспекторів (при загальній чисельності інспекції 675 осіб) за власний рахунок, високопосадовці діють в інтересах тіньового бізнесу, який вправно знаходить в їх кабінетах "дах", - наголошує Валерій Черненко.

За словами Черненка, "відсутність фахівців серед керівництва Міністерства Інфраструктури розвіює сподівання на реформи в транспортній галузі".

Кадрове очищення через детектор брехні

Валерій Черненко також відзвітував про виконану роботу на посаді:

1. Розроблено близько 40 нормативно-правових актів з приведення українського транспортного законодавства до європейського, що пройшли громадські обговорення і прийняття яких є вкрай необхідними для транспортної галузі, але до сих пір не прийняті.

2. Зламано корупційну схему торгівлі дозволами - для міжнародних автоперевізників були скасовані будь-які квоти на отримання дозволу для виконання перевезень, що дало можливість всім транспортним підприємствам працювати в усіх напрямках. Результатом перевірки видачі дозволів за 2013 рік було порушено слідчими органами СБУ більше 300 кримінальних справ.

3. Не допущено тіньову приватизацію ДП "Київпассервіс", збільшено прибутковість підприємства в 10 разів.

4. Зламано корупційну схему торгівлі правом на пасажирські міжобласні перевезення. Але заборона перевірок не дає змоги викорінити це зло до кінця.

5. Проведено кадрове очищення апарату Укртрансінспекції через перевірку на "детекторі брехні". 

6. Запропонований план по збереженню стану автомобільних доріг шляхом контролю за неухильним дотриманням габаритно-вагових параметрів при перевезеннях вантажів автомобільними шляхами України був зведений нанівець мораторієм на проведення перевірок. Згідно інформації з портів України близько 124 тисяч перевезень, які виконувалися протягом трьох місяців 2014 року абсолютно всі виконані з грубим порушенням вагових параметрів, рекордсменом з яких було перевезення вантажу одним транспортним засобом вагою 77,6 тони. Щороку держава втрачає близько 40 млрд грн внаслідок безкарного знищення автомобільних шляхів. 

Нагадаємо, 25 грудня 2014 року колишній радник міського голови Києва Олександр Кава був призначений заступником міністра інфраструктури Андрія Пивоварського. Після катастрофи малазійського Боїнга у небі над Донецьком, Олександр Кава заявляв про відсутність переконливих доказів того, що літак був збитий, а не зазнав аварії в результаті внутрішньої поломки.
Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

21 01 2015 12:58
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ