IPad mini обійшовся Apple в $18 мільярдів
Учасники ринку вважають, що заявлена ціна пристрою (від $329 до $659 в залежності від обсягу пам’яті і наявності модуля стільникового зв’язку) надто висока.
Старший віце-президент з маркетингу Apple Філіп Шиллер пояснив позицію компанії: "iPad є найбільш успішним продуктом в своїй категорії. Дотепер найбільш доступна модель коштувала $399, і користувачі вибирали саме її. Тепер же вони можуть отримати пристрій, який більш доступний за ціною в $329".
Ставка на бренд може зменшити шанси Apple увійти в сегмент 7-дюймових планшетів. Amazon, яка випустила свій перший 7-дюймовий планшет в минулому році, продає планшети Kindle Fire HD за їх собівартістю і отримує дохід від продажу контенту. Передбачається, що Google також продає свої планшети Nexus 7 за ціною, яка приблизно дорівнює собівартості.
Фондовий ринок виніс свій вердикт: котирування акцій Barnes&Noble, яка продає планшет Nook HD за $199, зросли на 6,1%, акції Amazon з її Kindle Fire за $159 подорожчали на 0,2%.
Додаткові коментарі від Apple можуть з’явитися в четвер, 25тжовтня, коли компанія оголосить квартальні підсумки. Окрім того, в п’ятницю, 26 жовтня, на ринок виходить перший планшет на базі Windows RT - Microsoft Surface, який може скласти Apple серйозну конкуренцію.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Apple представила iPad 4, iPad mini і нові моделі Mac
Apple покладає великі надії на школи та ВНЗ. Маркетологи компанії вважають, що легкий планшет буде користуватися попитом у школярів та студентів. iPad mini, згідно з задумом Apple, повинен стати важливою частиною екосистеми електронних книг: нещодавно була оновлена книжкова платформа iBooks і інструмент підготовки цифрових видань iBooks Author. iPad mini не запропонував нічого по-справжньому нового. У ньому немає чутливої до дотиків рамки навколо екрану (як у BlackBerry PlayBook), бездротової зарядки (Nokia Lumia) або хоча б підтримки USB 3.0. Мабуть, собівартість продукту вирішили максимально знизити, щоб зберегти рекордну в галузі маржу прибутку.
Варто зазначити, що засновник Apple Стів Джобс негативно ставився до ідеї розробки планшетного комп’ютера з діагоналлю екрана у 7 дюймів, одного разу пожартував: "Цей розмір марний, якщо тільки не додавати в комплект наждачний папір, щоб користувачі могли на три чверті зменшити розмір своїх пальців".
Джобс вважав, що планшет з екраном 7 дюймів "занадто великий, щоб конкурувати зі смартфоном і надто малий, щоб конкурувати з iPad", пише Bloomberg Businessweek.