Кабмін знову взявся за екстрену допомогу "112"
Про це повідомляє прес-служба Міністерства надзвичайних ситуацій.
У постанові Кабінету міністрів йдеться про те, що екстрені виклики, які надходять на номер "112", будуть реєструвати, класифікувати та негайно передавати до відповідних оперативно-диспетчерських служб. Інформаційна взаємодія між структурними елементами системи "112" та порядок проходження інформації визначить регламент.
Якщо виникне необхідність, оператор служби "112" може з’єднати того, хто телефонує, з диспетчером відповідної служби, аби той міг з’ясувати необхідні деталі.
Водночас вестиметься облік кожного телефонного звернення громадян: усі екстрені виклики та переговори записуватимуть на спеціальні накопичувачі, архівуватимуть та зберігатимуть протягом трьох років у базі даних системи "112" разом з відповідною карткою екстреної ситуації, записом розмови та звітом про реагування.
Нагадаємо, спочатку Міністерство надзвичайних ситуацій планувало запровадити систему екстреної допомоги "112" до початку футбольного чемпіонату Євро-2012. Проте 17 травня відомство повідомило про анулювання договору з компанією Hewlett-Packard, яка мала забезпечити обладнання та введення системи в експлуатацію.