"Київстар" необґрунтовано підвищив тарифи, - юристи
АМКУ, ймовірно, знову звинуватить "Київстар" у необгрунтованому зростанні цін, вважає керівний партнер юридичної фірми "Антіка" Олексій Кот, пише "КоммерсантЪ-Украина".
"Для такого масштабного підвищення, яке викликало широкий резонанс, не було об'єктивних ринкових причин - курс гривні не впав, політика Нацбанку не змінилася", - говорить він. За словами гендиректора "Астеліту" (ТМ life :)) Олександра Баринова, тільки 30% абонентів мобільного зв'язку в Україні відразу ж міняють тарифний план у разі погіршення його умов.
З іншого боку, компанія формально виконала вимоги АМКУ.
Одночасно з підвищенням тарифів у 50 пакетах "Київстар" стимулює абонентів переходити на нові пакети, виведені на ринок у вересні, - "Супер Київстар" і "Альо, квартал!" з абонплатою 1 грн та 0,35 грн на день відповідно, розповідає директор з корпоративних зв'язків компанії "Київстар" Жанна Пархоменко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: АМКУ з'ясовує, чи "Київстар" обґрунтовано підвищує тарифи з 1 лютого
Витіснення старих пакетів новими було одним із пунктів домовленостей, досягнутих з АМКУ. "Більшість абонентів відчують здешевлення зв'язку, - заявляла Жанна Пархоменко. - З 5 лютого ми на 50% знижуємо вартість відправки SMS-і MMS-повідомлень для 80% абонентської бази".
Утім, в низці колишніх тарифів компанії абонплата була менше 1 грн. А якої саме частки абонентської бази (всього послугами "Київстар" користується 25,5 млн чоловік) стосується підвищення цін, в компанії не коментують.
Нагадаємо, учора Антимонопольний комітет України повідомив, що розпочне перевірку мобільного оператора "Київстар", якщо той підвищить тарифи на свої послуги з 1 лютого.
25 січня стало відомо, що "Київстар" істотно підвищить тарифи в 50 тарифних планах.
З 1 лютого на 15-30% зросте абонплата в 16 тарифних планах для контрактних абонентів, з 5 лютого - в 29 тарифних планах для prepaid-абонентів.