Лоукости перетворили авіацію зі статусної речі на "приміську електричку", - президент МАУ
Президент найбільшої авіакомпанії України на зустрічі з журналістами зізнався, що не любить лоукости, пише "ЛігаБізнесІнформ".
"Я не люблю лоукости, але вивчаю. Моє особисте професійне відчуття, що лоукости перетворили авіацію зі статусної речі на приміську електричку. Як на мене, це блюзнірський акт у світовому масштабі", - заявив Мірошников.
Однак він додав, що МАУ вивчає питання запуску власного лоукоста, перші рейси якого плануються на літо 2015 року.
За словами Мірошникова, компанія побоюється, що стрибки курсу гривні можуть потягнути скорочення попиту українців на авіаперельоти.
"Скоротилася і змістилася тривалість новорічного піку. Раніше він тривав близько місяця, зараз - не більше 10 днів. Також зберігається тенденція падіння ринку, і кількість пасажирів буде на 20-25% меншою, ніж торік", - розповів Мірошников.
Він нарікає на те, що МАУ змушена облітати Росію і несе через це втрати.
В той же час, Мірошников дивується, "чому залізничникам можна пускати потяги до Криму, а авіакомпаніям не можна літати".
"Якщо Україна хоче продемонструвати свою послідовність щодо питання анексії Криму, тоді потрібно закрити будь-які види транспортного сполучення. А зараз виходить дискримінація авіатранспорту", - обурився він.
Як відомо, 13 листопада Мін'юст зареєстрував новий порядок призначень на маршрути, розроблений Державіаслужбою, яку очолює колишній топ-менеджер МАУ Денис Антонюк.
Учасники ринку заявили, що ці правила спрямовані на встановлення монополії МАУ. Згодом Мінюст призупинив дію нових правил призначення на авіамаршрути.