Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Авіаційні правила" поки не вступатимуть в дію: Мін'юст пропонує провести громадські обговорення

Фото: Volkov / spotters.net.ua
Міністерство юстиції України призупинило набуття чинності наказу Державної авіаційної служби щодо експлуатацію повітряних ліній, який викликав значний резонанс.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби Міністерства юстиції.

"Наказ Державної авіаційної служби від 24 жовтня 2014 року № 686 "Про затвердження Авіаційних правил "Порядок надання і анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній", яким Міністерством юстиції 13 листопада 2014 року присвоєно № 1440/26217, на сьогодні не набув чинності, оскільки він не включений до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та не опубліковано в інформаційному бюлетені "Офіційний вісник України", - йдеться в повідомленні.

У відомстві також уточнили, що на сьогодні процедура державної реєстрації зазначеного нормативно-правового акту не завершена, враховуючи вимоги законодавства.

Цей документ ще повинен пройти правову експертизу на відповідність його Конституції та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколами до неї, міжнародними договорами України.

"У зв'язку з надходженням численних звернень від суб'єктів господарювання, а також інших зауважень Міністерство юстиції звернулося до Міністерства інфраструктури та Державної авіаційної служби з пропозицією провести відкриті громадські обговорення щодо наказу Державної авіаційної служби від 24 жовтня 2014 року № 686 "Про затвердження Авіаційних правил "Порядок надання і анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній".

Як повідомляв іPress.ua, на початку листопада Державіаслужба оприлюднила наказ про нові правила надання авіакомпаніям прав на експлуатацію повітряних ліній - міжнародних і внутрішніх.

Лоу-кост компанії, а саме Wizz Air, угледіли в них монополізацію авіаперевезень. Зокрема, нарікання викликала норма документа, згідно з якою перевізники зобов'язані назвати кінцевих власників, які, згідно з новими правилами, повинні бути громадянами України.

Через це Wizz Air навіть погрожував, що піде з українського ринку, але згодом в компанії заявили, що залишаються.

Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight