МАУ забрала усі дальні рейси "Аеросвіту"
Про це пише журнал Forbes.
Голова профспілки льотчиків компанії Вадим Рачительний, з посиланням на керівника наглядової ради Григорія Гуртового заявив, що "Аеросвіт" у березні повернув лізингодавцям останні літаки - сім далекомагістральних Boeing 767.
Власники компанії вирішили не відновлювати операційну діяльність, хоча після початку процедури банкрутства представники авіаперевізника стверджували, що компанія продовжить роботу і зосередиться на далекомагістральних рейсах.
Інформацію про припинення польотів "АероСвіту" виданню підтвердив перший заступник голови Державіаслужби Олександр Гречко. За його словами, перевізник не подавав заявок на виконання рейсів під час літньої навігації, і значить, компанія навряд чи відновить роботу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Wizz Air, "ЮТейр" та Air Onix розібрали рейси "Аеросвіту" і МАУ
До початку проблем "Аеросвіт" була єдиною авіакомпанією, яка виконує далекомагістральні рейси. Більше ні в однієї української компанії не було відповідних лайнерів. Раніше "Аеросвіт" літав до Нью-Йорка, Торонто, Пекіна, Делі, Хошимін, Шанхай і Бангкок.
Тепер ця ніша пустує. Заповнити її береться МАУ. Прес-секретар Міжнародних авіаліній України Євгенія Сацька пояснила, що зараз компанія веде переговори з лізингодавцями про поповнення свого флоту далекомагістральними літаками.
За її словами, МАУ планує в першу чергу освоїти маршрути до Канади (Торонто), Індії (Делі) та Таїланду (Бангкок).
На запитання видання, чи цікавиться МАУ літаками, які входили в парк "Аеросвіту", Сацька відповіла, що "вони проводять переговори з різними лізингодавцями".
Зазначимо, що за словами джерела, близького до керівництва "Аеросвіту", раніше середнє завантаження далекомагістральних рейсів компанії становило близько 73%, один маршрут приносив компанії дохід у $100-150 тис.