Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Мінінфраструктури попросило 500 мільйонів з COVID-фонду на підтримку авіації

Мінінфраструктури попросило 500 мільйонів з COVID-фонду на підтримку авіації
Фото: МВС
Міністерство інфраструктури України у кінці грудня 2020 року звернулось до Кабміну із проханням виділити 500 млн грн для підтримки цивільної авіації під час другої хвилі COVID-19.

Про це йдеться у листі міністра інфраструктури Владислава Криклія до Кабміну, який оприлюднила експертна організація StateWatch, пише "Економічна правда". 

Зокрема, у листі зазначено, що пасажиропотік на авіаційному транспорті в Україні у 2020 році знизився на 66% у порівнянні з 2019 роком. Це призвело до значних втрат аеропортів та авіаперевізників. У тому числі аеропорти "Бориспіль" та "Львів" імені Данила Галицького потребували додаткових коштів. 

"В обгрунтування Криклій зазначив, що в умовах карантинних заходів навесні 2020 року аеропортами та авіаперевізниками були вжиті антикризові заходи: переведення персоналу на неповний робочий день, скорочення персоналу, скорочення флоту авіаперевізників, закриття терміналу "F" в аеропорту "Бориспіль". Зазначені заходи дали можливість зменшити видатки на утримання аеропортів", - йдеться у повідомленні.

"За минулі роки державними підприємствами у сфері цивільної авіації були здійснено значні відрахування на користь держави (ДП МА "Бориспіль" у 2018 році - 1 806 млн грн; 2019 році - 2 049 млн грн; ДП МА "Львів ім. Данила Галицького" у 2018 році - 222 млн грн; 2019 році - 214 млн грн)", - також йдеться у листі.    

Також у листі наголошується, що в умовах зимового періоду та другої хвилі захворювання на COVID-19 у світі, авіаційна галузь потребує фінансової підтримки від держави задля збереження самої галузі. 

Кошти планують витратити на убезпечення пасажирських перевезень, підвищення операційної ефективності підприємств та покращення авіаційного транспортного сполучення. 

Раніше Міненерго попросило повернути з COVID-фонду 140 мільйонів на розвиток уранової шахти. 

Читайте також: Через пандемію обсяг авіаперевезень у 2020 році впав на 60% - ІКАО

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян