RSS
БІЗНЕС & ФІНАНСИ НОВИНИ

Міністерство Колеснікова візьме собі функції "Укравтодору"

Мінінфраструктури реформує дороги
Міністерство інфраструктури України пропонує законопроект, який передбачає розподіл функцій між "Укравтодором", профільним міністерством та місцевою владою.
Міністерство Колеснікова візьме собі функції "Укравтодору" Фото: kirovogrded.at.ua

Про це пише "Коммерсантъ-Украина".

Документами передбачається, що у "Укравтодору" залишаться лише функції управління дорогами державного значення (в тому числі ремонт і утримання) та реалізація державної політики у сфері дорожнього господарства.

Мінінфраструктури при цьому буде формувати цю державну політику, а також організовувати будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт доріг державного значення та забезпечувати для цього фінансування. Забезпечувати безпеку повинна буде Держінспекція з безпеки на наземному транспорті.

Сьогодні весь контроль за дорогами закріплений за держслужбою "Укравтодор", а Міністерство інфраструктури є замовником будівництва автодоріг.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До Євро-2012 в Україні відремонтували майже 2 тис. км доріг

Водночас контроль за дорогами місцевого значення хочуть повністю віддати органам місцевого самоврядування.

Зараз це також входить у повноваження "Укравтодору".

Обласні державні адміністрації зможуть самостійно організовувати будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт доріг місцевого значення. Також місцева влада повинна буде забезпечувати маршрутне орієнтування на дорогах, їх функціонування в зимовий період, слідкувати за технічним станом доріг і розмітки.

Ефективне використання доріг

Сьогодна в Україні один орган, "Укравтодор", змушений керувати 169,5 тис. км доріг. Для порівняння: в Англії лише 10-12 тис. км доріг державного значення, в Ізраїлі - близько 6 тис. км.

"Держава та її центральний орган повинні управляти максимум 20 тис. км доріг державного значення, інші повинні бути у віданні регіонів - вони краще знають ситуацію на місцях", - цитує видання колишнього керівника "Укравтодору" Вадима Гуржос.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В яких областях більший ризик загинути у ДТП

За його словами фахівців, з центру складно керувати такою кількістю шляхів, тому перехід певних функцій до регіонів є позитивним моментом.

"Нинішня структура "Укравтодору" - пережиток радянської системи. Розмежування його функцій з Мінінфраструктури - перший маленький крок до корпоратизації. Правда, досвід "Укрзалізниці" показує, що це аж ніяк не швидкий процес", - зауважив радник українського представництва ЄБРР Антон Усов. Банк сьогодні є найбільшим кредитором "Укравтодору".

Нещодавно, у квітні, Кабінет міністрів збільшив кількість доріг державного значення у 2,5 рази.

Згідно з прийнятим рішенням, з 1 січня 2013 року загальна протяжність автомобільних доріг державного значення збільшено з 21,2 тис. км до 51,7 тис. км, а місцевого зменшено з 148,4 тис. км до 117,9 тис. км.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

13 07 2012 08:54
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ