Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

На ремонт доріг спрямують 19 мільярдів завдяки попередньому уряду, - Бурбак

На ремонт доріг спрямують 19 мільярдів завдяки попередньому уряду, - Бурбак
Максим Бурбак. Фото: radiosvoboda.org
Левова частка надходжень на ремонт доріг у сумі 19 мільярдів гривень є результатом роботи попереднього уряду під керівництвом Арсенія Яценюка.

За його словами Бурбака, коли попередній Кабінет Міністрів тільки починав працювати – у 2014 році в бюджеті на ремонт доріг було лише три мільярди гривень.

"Тому по-білому заздрю чинному міністру інфраструктури пану Омеляну, який отримав 19 млрд грн, які можна буде використати на ремонт доріг", - заявив голова фракції "Народний фронт" Максим Бурбак в ефірі одного з телеканалів.

"Нагадаю також про бюджетну децентралізацію, яку було впроваджено, і 5% акцизного збору на паливо, тютюн і горілчані вироби залишаються в місцевих бюджетах для ремонту доріг", – зазначив голова фракції "Народний фронт".

За його словами, також велику роль в акумулюванні значних коштів на ремонт доріг зіграла політика щодо реструктуризації зовнішнього боргу, розпочата Арсенієм Яценюком і Наталією Яресько. Максим Бурбак нагадав, що на минулому тижні було завершено реструктуризацію зовнішнього боргу "Укравтодору".

Голова фракції також нагадав, що Уряд Яценюка розпочав експеримент, у якому беруть участь чотири області - Одеська, Львівська, Волинська та Чернівецька, - згідного якого понадпланові надходження від діяльності митниць ідуть на ремонт доріг.

Зокрема, повідомив він, в Чернівецькій області завдяки цьому експерименту на ремонт доріг уже закумульовано понад 200 млн грн.

"Це – величезні кошти для області", - наголосив Максим Бурбак.

"Погода нормальна, свята закінчились, тому треба братися до роботи і якнайшвидше проводити ремонт", - резюмував він.

Вчора прем'єр Володимир Гройсман анонсував початок масштабного ремонту доріг упродовж травня-червня.

Раніше Володимир Гройсман дав доручення Міністерству фінансів України забезпечити фінансування поточного ремонту і будівництва нових доріг.

Нагадаємо, за даними Нацполіції, понад 21 тисяч кілометрів українських автошляхів вважаються небезпечними для руху транспорту.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян