Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Навіть на "ямковий ремонт" доріг не вистачає 1,7 млрд гривень, - Пивоварський

Навіть на
Фото: Андрій Поліковський / iPress.ua
За словами міністра інфраструктури, кардинально змінити ситуацію зі станом доріг цього року було важко, враховуючи те, скільки коштів було призначено на експлуатацію і підтримку доріг

Про це заявив міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський в інтерв'ю "5 каналу".

За його словами, кардинально змінити ситуацію зі станом доріг цього року було важко, враховуючи те, скільки коштів було призначено на експлуатацію і підтримку доріг.

"Виділено було 1,7 млрд грн на експлуатацію всіх доріг, що підпадають під "Укравтодор". На сьогодні витрачено 1,2 млрд. Для того, щоб зрозуміти, що це означає, це менше ніж 10% від того, що необхідно для того, щоб зробити ямковий ремонт. Тобто виділили грошей, яких не вистачає навіть на ямковий ремонт так званий. Тобто кардинальну зміну якусь було важко зробити", - зазначив міністр.

Як відомо, за словами віце-прем’єр-міністра України Валерія Вощевського, під час децентралізації облавтодори перейдуть до місцевих адміністрацій разом з дорогами.

Як повідомляв іPress.ua, прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк доручив прискорити фінансування ремонту доріг та заявив, що "Укравтодор" повинен використати мінімум мільярд гривень на дороги.

У травні міністр інфраструктури Андрій Пивоварський заявляв, що державній акціонерній компанії "Автомобільні дороги України" ("Укравтодор") у 2015 році на ремонт доріг виділено близько 4,1 млрд грн, з яких 3,4 млрд грн виділено на ямковий ремонт доріг.

Президент України Петро Порошенко пропонує направляти частину надходжень від митниці на будівництво доріг у відповідних областях.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян