Компанія екс-регіонала хоче монополізувати ринок хліба
Група Lauffer, яка контролює третину хлібного ринку України, стане ще більшою. Поряд з аграрним та хлібним бізнесами групи, якими займаються холдинги "Урожай" і "Золотий врожай", з'явиться ще один, який розвиватиме роздрібну торгівлю, пише журнал Forbes.
Зараз всі юридичні процедури компанії підходять до завершення: холдинг підпорядковуватиметься ТОВ "Торговий дім "Золотий Урожай".
Чітка вертикаль потрібна Lauffer напередодні масової експансії, яку група планує здійснити на роздрібному ринку хліба.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Нове подорожчання: у січні хліб коштуватиме п'ять гривень, батон - чотири
Компанія Олександра Лещинського вибудовуватиме спеціалізовану роздрібну мережу: лише у 2013 році заплановане відкриття близько 800 торгових точок.
"Було б непогано, щоб у всій Україні стартувала тисяча торговельних точок. Але плани не завжди збігаються з можливостями. Поки що отримані дозволи на відкриття близько 800", - пояснив уповноважений представник акціонера Костянтин Кошелєв.
Торговельна експансія групи Lauffer
Згідно з даними Lauffer
Магазини мережі працюватимуть у форматі брендованих МАФів, працівники закладів носитимуть традиційний для Lauffer одяг з емблемами "Урожай".
У компанії планують, що невдовзі цей бренд замінить "нерідні" для холдингу торгові марки, які дісталися йому в період поглинання, зокрема, "ТіС" Володимира Слабовського та частину хлібного бізнесу Арсена Авакова - "Салтівський".
"Після того, як буде розкручений загальнонаціональний бренд, цілком можливо, що доведеться і переназвати місцеві торговельні точки", - розповів Кошелев.