Найчастіше конкуренти на виборах називають один одного "тушками"
Про це на прес-конференції у Києві заявила голова правління Громадянської Мережі ОПОРА Ольга Айвазовська.
За її словами, особливістю використання чорного піару під час виборчої кампанії є саме його політична заангажованість.
"Особливість чорного піару цієї виборчої кампанії полягає у першу чергу у його політичній заангажованості, тобто ідуть звинувачення кандидата в його політичній перспективі. Слово "тушка", - одне з ключових слів, яке використовується у звинуваченні опозиційних, чи незалежних кандидатів. Але в анонімному порядку", - наголосила вона.
Ольга Айвазовська також каже, що часто кандидатів звинувачують у співпраці із Партією регіонів.
"У першу чергу опозиціонерів чи незалежних кандидатів звинувачують у співпраці з Партією регіонів. Трохи менше чорного піару застосовується проти комуністів. Ще менше - проти партії влади", - наголосила вона.
Айвазовська також додала, що на другому місці в матеріалах чорного піару висміюються певні особисті якості кандидатів, навішуються стереотипи та ярлики щодо їхньої зовнішності, чи минулого. Але поняття "майбутніх кнопкодавів" залишається основною тезою, яку використовують в політичному блоці чорного піару, наголосила голова ГМ ОПОРА.
Айвазовська порадила кандидатам, проти яких використовуються такі матеріали, звертатися до міліції чи прокуратури.