Nike позбавляється зайвих брендів
Nike планує закрити справу до кінця цього року, йдеться у повідомленні прес-служби компанії.
У 2008 році Nike віддала за британського конкурента $565 млн. У 2009 році виробник був змушений списати $401 млн з активів Umbro через світову фінансову кризу.
Iconix розраховує, що придбання дозволить їй наростити виручку до $13 млрд. Група продає права на випуск товарів під певною торговою маркою. Зараз компанії належать 29 брендів спортивних товарів, електроніки, розваг, одягу і товарів для дому.
Угода з Umbro - не єдина невдала покупка Nike. Компанія раніше була змушена продати також Starter (виробник одягу), який купила Iconix Brand, і Canstar Sports (хокейне обмундирування).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Nike викупить власні акції за $8 мільярдів
Однак, як приклад вдалих придбань Nike можна назвати Converse, куплену в 2003 році за $305 млн. Згідно з підсумками минулого року, виручка виробника взуття зросла в два рази. Зараз Nike планує зосередитися на розвитку Converse поряд з Jordan і Hurley.
Нагадаємо, німецька Puma, яка прагне наздогнати у продажах своїх ключових конкурентів - компанії Nike та Adidas, випустить серію спортивного взуття і одягу, які біологічно розкладаються. Таким чином компанія хоче мінімізувати шкоду, яу приносять такі товари для навколишнього середовища.