Nike відмовилася від реклами з паралімпійцем, якого судять за вбивство дівчини
Керівництво Nike повідомило, що чекатиме на закінчення судової справи, і лише після цього прийме остаточне рішення щодо подальшої співпраці з відомим атлетом-інвалідом Оскаром Пісторіусом.
Речник Nike заявив: "Ми вважаємо, що слід дати Оскару Пісторіусу час на завершення суду, а ми уважно слідкуватимемо за ситуацією".
Нещодавно компанія вилучила рекламу з Пісторіусом зі слоганом "Я – куля у стволі".
Nike спонсорувала Пісторіуса з 2007 року і надавала йому спеціальні підошви для бігу на протезах.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Паралімпійця з ПАР звинуватили у навмисному вбивстві своєї дівчини
Також паралімпієць має контракти з іншими компаніями, зокрема, з британською British Telecom, виробником спортивних окулярів Oakley і з французьким дизайнером Тьері Мюглером.
Раніше компанія Oakley вже оголосила про рішення призупинити контракт з Пісторіусом. Вчора компанія Clarins також заявила, що більше не використовуватиме рекламу з атлетом "через співчуття і повагу до родин тих, хто причетних до справи".
Судова справа
Сьогодні третій день триває судове слухання у справі Оскара Пісторіуса. Вчора прокурор висунув олімпійцю звинувачення у зумисному вбивстві Стеенкамп. Сам підсудний заявляє, що застрелив дівчину крізь двері ванної кімнати випадково, думаючи, що до будинку проник грабіжник.
Якщо атлета визнають винним, йому, за законом ПАР, загрожує довічне ув'язнення.
Під час Лондонської олімпіади безногий атлет брав участь у забігу разом із здоровими спортсменами. Пісторіус біг на спеціальних протезах, які за формою нагадували леза, тому він отримав прізвисько "Blade runner".
За матеріалами BBC