Одяг бренду Marks & Spencer втрачає популярність у Британії
За результатами діяльності британського ритейлера Marks & Spencer за минулий рік, прибуток до оподаткування впав до 564,3 млн фунтів стерлінгів від 658 млн фунтів минулого року.
У порівнянні з попереднім роком прибуток скоротився на 14%. Компанія отримала такий низький річний результат вперше з 2009 року.
Керівництво компанії пояснило, що протягом минулого року обсяги продажів ритейлера стрімко скорочувалися. Продаж загальних товарів протягом року впав на 4,1%. Тим не менш обсяги продажів продуктів харчування бренду зросли на 1,7%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Прибутки власників бренду Zara зростають попри кризу
Голова компанії Марк Болланд назвав теперішні ринкові умови складними для компанії.
Загострилася конкуренція між Marks & Spencer і іншими модними брендами, зокрема Zara і H&M. Компанія сподівається повернути прибутки і збільшити обсяги продажів завдяки новій колекції одягу M&S осінь/зима.
Більшість ритейлерів Британії втрачають прибутки, оскільки покупці скорочують витрати і надають перевагу покупкам онлайн.
Компанія Marks & Spencer існує вже 129 років. Мережа володіє 700 магазинами у Великобританії.
За матеріалами BBC