Омелян назвав орієнтовну вартість проїзду майбутніми українськими автобанами
"У випадку України, європейських країн, де практикуються платні автобани, вартість кілометра проїзду буде варіюватися між 20-70 євроцентів. Зараз йде дискусія. Тому що якщо ми говоримо щодо вартості в Китаї, то там приблизно 20 євроцентів. Якщо ми говоримо про вартість в Європі, то 50-70 євроцентів", - заявив міністр інфраструктури і транспорту Володимир Омелян в інтерв'ю телеканалу "Прямий".
Глава Мінінфраструктури зазначив, що точна вартість проїзду стане відома після проведення тендеру на будівництво автобану; вже в цьому році має бути оголошено про будівництво платної дороги між Львовом та Краковцем. Якщо тендер пройде успішно, то спорудження автобану почнеться вже у 2019 році. Крім того, відомство почало підготовку техніко-економічної документації для платного автобану "Київ-Біла Церква".
Про будівництво перших в Україні платних автобанів з якісним асфальтом і сучасної розміткою почали говорити ще в 2016 році. Чиновники тоді говорили, що перші такі дороги побудують між Києвом і Білою Церквою та Краковцем і Львовом. Після чого планують почати побудову так званого транс'європейського коридору між портами Гданська і Одеси. Тарифи на проїзд будуть встановлювати компанії, які побудують ці дороги. Після чого, через 30-50 років, всі ці автобани стануть державними.
Тим часом в Україні досі наявна проблема ремонту доріг.
Раніше в інтер'ю для DT.UA глава Укрдорінвесту Олена Криворучко сказала, що в цьому році необхідно освоїти близько 25 млрд грн, орієнтованих на дороги державного значення, і освоєно вже близько 50%.
За даними Укравтодору, в 2017 році в Україні було відремонтовано та побудовано понад 2 тис. км доріг, що в два рази перевищило показники попереднього року.
Вартість ремонту одного кілометра української залізниці складає від 1 до 3 мільйонів доларів, що у 7 разів дешевше за попередню вартість 1 кілометра Hyperloop. Водночас, на відміну від Hyperloop, залізниця не окупиться ніколи.