Порошенко продав "Богдан"
Про це у коментарі виданню Forbes розповів сам Свинарчук.
Порошенко розлучився із своєю часткою в "Богдані" у 2009 році. Його пакет перейшов Свинарчуку в обмін на борг в $100 млн і міноритарну частку Свинарчука в корпорації Roshen. Приводом для угоди стали фінансові проблеми "Богдана" під час кризи 2009 року.
Після початку кризи попит на машини виробника знизився у кілька разів: у 2009 році корпорація виготовила 14,4 тис легкових машин, що в шість разів менше, ніж у 2008-му. Випуск автобусів і тролейбусів, згідно із підсумками 2009-го, також скоротився вшестеро, до 624 одиниць.
Щоб повернути борг Порошенку, Свинарчук віддав партнеру свій пакет в Roshen та інших спільних бізнесах, натомість, отримав частку Порошенка в "Богдані".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Корпорація "Богдан" призупинила випуск легкових авто
"Я прийняв досить важке для себе рішення", - наголосив Свинарчук.
Сторони угоди не уточнили розмір часток Порошенко в "Богдані" і Свинарчука в Roshen на момент обміну. Однак, згідно з інформацією Forbes, Свинарчук контролює 100% корпорації "Богдан".
У 2012 році Порошенко дев'ять місяців пропрацював міністром економічного розвитку, і за його керівництва міжвідомча комісія прийняла рішення обкласти імпортні автомобілі додатковим митом.
"Він тоді не дав цим документам хід, щоб громадська думка, яка вважає міністра власником "Богдана", не звинуватило його в конфлікті інтересів. Чому ж ні він, ні новий власник компанії нічого не говорили раніше про вихід Порошенко з автомобільного бізнесу?" - запитує видання.