Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через труднощі в Україні "Богдан" робитиме тролейбуси для Любліна

Через труднощі в Україні
Фото: poltava.pl.ua
Дочірнє підприємство "Автоскладальний завод №1" (Луцьк) АТ "АК "Богдан Моторс", що належить до корпорації "Богдан" в консорціумі з польською компанією Ursus SA перемогли в тендері на поставку 38 тролейбусів муніципалітету Любліна (Польща).

Як повідомляється на сайті Ursus SA, акцепт тендерної пропозиції відбувся 20 лютого, а підписання контракту заплановане на 2 березня поточного року, пише "Інтерфакс-Україна".

Вартість акцептованої пропозиції – 52,82 млн польських злотих (138,44 млн грн).

У тендері також брала участь польська компанія Solaris Bus & Coach SA.

Втім, у корпорації "Богдан" поки не розголошують інші подробиці проекту, але обіцяють надати інформацію після підписання контракту.

Європа хоче український транспорт більше, ніж Україна

Прес-секретар корпорації Сергій Красуля повідомив, що "Богдан" змушений активно шукати ринки збуту в Європі, оскільки в Україні відсутнє фінансування та державні програми оновлення міського електротранспорту та державна політика стимулювання ринку.

Окрім цього, введення Росією утилізаційного збору робить українську продукцію неконкурентоспроможною і на цьому ринку.

"Склалася парадоксальна ситуація - в той час як Україна за гроші платників податків закуповує в Європі уживаний небезпечний електротранспорт, Європа готова купувати українську продукцію, тому що вона не поступається європейській техніці за технічними характеристиками, але при цьому дешевше", - зазначає прес-секретар.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Корпорація "Богдан" призупинила випуск легкових авто

Одним із результатів пошуку партнерів і став консорціум з польською компанією, яка займатиметься збиранням тролейбусів і постачанням замовнику.

Ursus S.A. спеціалізується в основному на виробництві і продажі тракторів і сільськогосподарських машин. Компанія має в своєму розпорядженні виробничі підприємства в містах Люблін, Добре Място та в Малих Бедашках.

Додамо, що минулого року корпорація "Богдан" скоротила випуск автотранспортних засобів всіх видів на 36,2% в порівнянні з 2011-м роком - до 13,455 тис од.

Зараз корпорація має завод з виробництва легкових автомобілів потужністю 120-150 тис одиниць в Черкасах (Lada, Hyundai, комерційні автомобілі під власним брендом) та автобусів і тролейбусів в Луцьку потужністю 6 тис одиниць в рік.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico