Програми лояльності не додають авіакомпаніям постійних клієнтів
Таке дослідження провела компанія Deloitte & Touche LLP.
Створені кілька десятків років тому програми лояльності повинні були прив'язати пасажирів до однієї авіакомпанії, проте на практиці лише 40% бізнес-мандрівників "назбирали" три чверті миль, літаючи рейсами тільки одного авіаперевізника.
Багато інших бронюють квитки на рейси інших авіакомпаній, навіть якщо це означає відмову від участі в програмі, де вони отримали елітний статус, який дає особливі привілеї, наприклад, додаткову безкоштовну норму багажу або доступ в бізнес-зали.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З музикантами і коміками на борту: британська авіакомпанія запускає новий сервіс
"Наше дослідження показало, що лояльність до авіакомпаній менша, ніж авіакомпаніям хотілося б думати", - прокоментував результати представник Deloitte & Touche LLP Адам Вайсенберг.
За його словами, авіаперевізникам потрібно провести кращу адаптацію програм лояльності до потреб індивідуальних пасажирів. Дослідження Deloitte & Touche LLP охопило 4000 пасажирів і фокусувалася на групах бізнес-мандрівників та туристів.
За матеріалами: avianews.com