Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Проїзд у громадському транспорті України виріс від 30% до 100%, - карта

Проїзд у громадському транспорті України виріс від 30% до 100%, - карта
Фото: соцмережі
Через здорожчання електроенергії за формулою Роттердам+ цього року в українських містах відбувається підвищення ціни на проїзд у метро, тролейбусі та трамваї.

Протягом 2018 року ціна квитка зросла (або планово зросте) у 16 обласних центрах, повідомляє Асоціація споживачів енергетики та комунальних послуг.

У Києві та Дніпрі підвищення на окремі види електротранспорту сягнуло 100%: у столиці з 4 до 8 гривень здорожчав проїзд у трамваї та тролейбусі, а у Дніпрі з 2 до 4 гривень збільшилась вартість жетону у метро.

"У кожному квитку сидить корупційна рента Роттердам+. Електроенергія займає 20%-25% собівартості електротранспорту. Отже, здорожчання електроенергії за формулою Роттердам+ для підприємств призводить до подорожчання квитків у транспорті. Фактично вибудовують двоходову схему, щоб було менше помітно. Не відразу піднімають тарифи для населення, а піднімають для підприємств, а щоб ті потім піднімали ціни для населення", - зазначають у Асоціації.


Фото: consumers.com.ua

Згідно із розрахунками сайту Роттердам+, переплата за проїзд у столичному електротранспорті становить 25 копійок з кожного квитка. Річна переплата за корупційну формулу для середньостатистичного споживача досягне 183,6 гривень.

За даними Асоціації, всього з квітня 2016 року формула "Роттердам+" принесла понад 33 млрд гривень надприбутків. Компанія ДТЕК Ахметова, яка контролює понад 85% українського вугілля та 80% станцій теплової генерації, є основним бенефіціаром цієї формули.


Фото: consumers.com.ua

У разі існування формули і на 2019 рік, українським підприємствам (в тому числі водоканалам та електротранспорту), імовірно, знову підвищать тарифи на електроенергію, а бенефіціари отримають ще додатково понад 10 млрд гривень надприбутків.

Нагадаємо, що з 14 липня вартість проїзду в громадському транспорті Києва (метро, ​​тролейбуси, автобуси, трамваї, фунікулер і міська електричка) виросла до 8 гривень.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян