"Приватбанк" пояснив масштабні збої в роботі системи
У банку повідомили, що сталася аварія магістральних каналів зв'язку, однак фахівці в екстреному режимі проводять роботи з підключенню резервних каналів для забезпечення стабільності сервісів еквайрингу і банкоматів.
В ІТ-департаменті банку зазначили, що аварія магістральних каналів зв'язку в кінці робочого дня 9 липня стала причиною тимчасових перебоїв в мережі POS-терміналів і банкоматів банку. Підключення резервних каналів зв'язку мало відновити стабільність платіжних сервісів.
За інформацією банку, упродовж години вдалося повністю відновити стабільну роботу сервісів еквайрингу і роботу мережі банкоматів. Усі операції з пластиковими картками виконуються у штатному режимі, платежі клієнтів – згідно з графіком.
Нагадаємо, наглядова рада "Приватбанку" затвердив стратегію розвитку банку до 2022 року.