ПриватБанк навчить клієнтів інтернет-банкінгу за допомогою іРad
Як повідомили в банку, використання мобільних планшетів замість звичайних комп'ютерів дозволить обслуговувати клієнтів більш оперативно і без черг. А простота і наочність операцій допоможе клієнтам навчитися самим проводити платежі через інтернет або термінали самообслуговування.
"З початку року ми почали перехід на відкритий формат обслуговування у відділеннях без кабінетів і вузькоспрямованих фахівців, сьогодні ж співробітник банку більше не прив'язаний до стільця і комп'ютера і може працювати з клієнтом у будь-якій точці відділення - на дивані, в зоні очікування, не створюючи черг, - говорить заступник голови правління Приватбанку Олег Гороховський. - Коли клієнти бачать, як просто оплатити рахунок або поповнити депозит на планшеті, обов'язково захочеться спробувати зробити це самому на планшеті, смартфоні або з домашнього комп'ютера ".
За допомогою іPad співробітники відділень ПриватБанку надають клієнтам найпопулярніші послуги - від випуску кредитної карти і депозиту до оплати комунальних послуг та бронювання квитків на транспорт. Крім того, в будь-якому відділенні клієнтам допоможуть завантажити та налаштувати платіжні додатки ПриватБанку на особистому смартфоні або планшеті.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ПриватБанк відкрив фінансування найбільшому імпортеру музичних інструментів
ПриватБанк входить до числа найбільших розробників мобільних платіжних додатків в Україні, його топові додатки Приват24 і iPay лідирують у рейтингу популярності банківських додатків українських користувачів iPhone і Android. Серед найцікавіших розробок банку, представлених за останні місяці, стали SendMoney для швидкого переказу грошей на карти з голосовим управлінням і автоматичним запам'ятовуванням шаблонів, Фотокасса для оплати рахунків фотокамерою телефону та інші додатки.
За даними опитування, проведеного банком, з-поміж більш, ніж 2 млн клієнтів на сьогодні смартфонами і планшетами активно користується кожен четвертий клієнт ПриватБанку. А до кінця 2014 року, за прогнозами експертів, кількість активних користувачів смартфонами ще більше зросте.
ПриватБанк є одним з найбільш високотехнологічних банків світу. У числі технологій, які були впроваджені ПриватБанком вперше на світовому ринку - SMS банкінг (1999 рік), ОТР паролі через SMS (2000), Р2Р перекази між картками (2003), "Електронна здача" (2009), Онлайн-інкасація (2010) та інші. ПриватБанк став першим банком, що запровадив технологію безконтактного обслуговування клієнтів за допомогою QR-кодів. За допомогою QR-клієнти ПриватБанку можуть увійти в свій аккаунт інтернет-банку, зняти готівку в банкоматах, заправити автомобіль на АЗС і оплатити замовлення в мобільному меню ресторанів. Сьогодні кожен третій клієнт банку користується його послугами через інтернет і мобільні додатки.