Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Рада дозволила продаж вживаних автомобілів через офіційних дилерів

Рада дозволила продаж вживаних автомобілів через офіційних дилерів
Фото: publika.uz
Верховна Рада прийняла законопроект "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних товарів" (№ 3046-д), який передбачає легалізацію продажу вживаних автомобілів через офіційних автодилерів, а також зміну структури податкових надходжень від перепродажу таких авто.

За відповідне рішення у вівторок, 12 квітня, проголосували 234 народні депутати за необхідного мінімумі у 226 голосів.

Згідно з пояснювальною запискою, це дозволить вивести авторинок із тіні, забезпечити прозорі й конкурентні умови для роботи офіційних дилерів у сфері перепродажу вживаних авто й забезпечити стабільні додаткові надходження до державного бюджету, пише УНІАН.

Зокрема, зазначається, що це рішення дозволить легалізувати доходи й перевести відносини між покупцями і продавцями в офіційний взаємовигідний формат, що буде сприяти наповненню держбюджету.

"Продаж автомобілів із пробігом через офіційні дилерські мережі – це додаткові робочі місця для майстрів сервісу у зв’язку з необхідністю розширення сервісних потужностей підприємств, а також менеджерів із продажу старих автомобілів. Це й додаткові доходи, пов’язані з наданням фінансових і страхових послуг для покупців, що, у свою чергу, збільшує надходження до бюджету країни", – підкреслюється в пояснювальній записці.

Цим законом передбачається впровадження справедливого застосування податку на додану вартість до операцій на ринку вживаних товарів, зокрема вживаних транспортних засобів, який полягає в оподаткуванні маржинального доходу, тобто різниці між ціною продажу й документально підтвердженою ціною придбання уживаного товару.

Як повідомляв iPress.ua, Прем'єр Арсеній Яценюк ініціював законопроект про скасування ввізного мита на автомобілі, що були у вжитку.

За 12 місяців минулого року в Україну було ввезено в режимі імпорту 86 492 автотранспортних засоби або на 41% менше ніж роком раніше.

3 грудня 2015 року Україна ввела мито на автомобілі російського виробництва.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян