Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Рада знизила акцизи на вживані автомобілі

Рада знизила акцизи на вживані автомобілі
Фото: auto10.in.ua
Верховна Рада у вівторок ухвалила в другому читанні й у цілому законопроект №3251 про різке зниження акцизів (у 2-28 разів залежно від об'єму двигуна) на вживані автомобілі.

За нього проголосували 237 народних депутатів.

Зниження ставок буде тимчасовим, на термін до 31 грудня 2018 року, і стосується легкових автомобілів, які відповідають екологічним стандартам ЄВРО-5.

Зокрема, знизять ставки акцизу на вживані автомобілі до: 0,102 євро за 1 куб. см з двигуном об'ємом до 1000 куб. см (чинна ставка - 1,09-1,44 євро, в залежності від року випуску автомобіля); 0,063 євро для авто з двигуном об'ємом до 1500 куб см (зараз - 1,37-1,76 євро); 0,267 євро - до 2200 куб. см (чинна ставка - 1,64-2,44 євро); 0,276 євро - до 3000 куб. см (зараз - 2,21-4,99 євро); 2,209 євро для авто з об'ємом двигуна понад 3000 кубічних сантиметрів (зараз - 3,33-4,99 євро).

Знижені ставки акцизу на вживані автомобілі відповідають діючих ставок акцизу на нові авто.
 
Перед голосуванням у другому читанні до законопроекту було внесено поправки, згідно з якими знижені ставки акцизу на б / у автомобілі не застосовуються для ввезення транспортних засобів з території країни-агресора або з окупованих територій.
 
Також знижений акциз не поширюється на автомобілі, вироблені до 1 січня 2010 року або якщо вони були ввезені для перепродажу. Зокрема, в разі зміни власника ввезеного за зниженою ставкою автомобіля протягом року, його новий власник буде зобов'язаний оплатити акцизний податок в повному розмірі. Також кожен громадянин зможе ввести в Україну зі сплатою зниженого акцизу не більше одного автомобіля на рік.
 
У пояснювальній записці до законопроекту, авторами якого записалися близько ста народних депутатів, зазначалося, що на тлі девальвації національної валюти і падіння купівельної спроможності населення значно знизилися продажі автотранспортних засобів, що спричиняє скорочення робочих місць і у виробництві, і в продажах авто та зниження надходжень до бюджету.
 

Закон набуває чинності з першого числа місяця, наступного після місяця опублікування, тобто з 1 липня 2016 року.

Нагадаємо, за 12 місяців минулого року в Україну було ввезено в режимі імпорту 86 492 автотранспортних засоби, що на 41% менше ніж роком раніше.
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян