Реклама томосу обійшлася Порошенку у кільканадцять мільйонів, - АП
"На трансляцію телевізійної реклами "Ми Україна" не було витрачено жодної копійки з державного бюджету. Дана рекламна кампанія, відповідно до укладених договорів з телеканалами, була сплачена с особистих коштів Петра Порошенка, з яких сплачені всі податки", - повідомили у прес-службі Адміністрації президента, інформує "Українська правда".
В АП не змогли назвати суму витрат, бо кампанія ще не закінчилась.
"Оскільки рекламна кампанія на підтримку отримання Україною томоса ще триває, остаточну суму назвати ще не є можливим, але вона точно сягатиме кільканадцяти мільйонів гривень", - підсумували в АП.
Разом з тим у прес-службі зазначили, що ця сума буде відображена згідно з законом на сайті Нацагентства з запобігання корупції як "суттєва зміна у майновому стані", а також у декларації Порошенка за 2018 рік.
"Усі витрати, пов’язані з розміщенням матеріалу, президент відобразить в декларації за 2018 рік", - наголосили в АП.
У прес-службі нагадали, що повідомлення про суттєві зміни у майновому стані подається у 10-денний строк з моменту отримання доходу або придбання майна, а декларація за 2018 рік – з 1 січня по 1 квітня 2019 року.
Нагадаємо, вчора Громадський рух "Чесно" повідомляв, що Президент Петро Порошенко не декларує витрати на рекламні ролики "на підтримку автокефалії", які він нібито оплатив самостійно.