Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Королевська у витратах на рекламу обійшла Партію регіонів (інфографіка)

Королевська у витратах на рекламу обійшла Партію регіонів (інфографіка)
Наталія Королевська. Фото: facebook.com/Наталія Королевська
Цьогоріч у парламентській кампанії політичні партії визначили найбільш пріоритетною телевізійну рекламу: на неї лідери перегонів витрачають вдвічі більше грошей, ніж на виборах у 2007 році.

Понад 4 тис політичних роликів у серпні показали сім топових телеканалів України. Це майже в півтори тисячі разів більше, ніж у липні, на старті кампанії. Але це лише початок, пише Фокус. 

За словами експерта Тараса Березовця, кількість роликів збільшуватиметься, адже партії на цих виборах готові витрачати на телевізійну рекламу від 40 до 60% своїх рекламних бюджетів.

"Партії вже витратили на телевізійну рекламу в два рази більше грошей, ніж у 2007 році", - говорить, з посиланням на дані моніторингу, голова комітету Верховної Ради з питань свободи слова та інформації Юрій Стець.

Він також додав, що під час кампанії бюджет на медіарекламу (телебачення, радіо, білборди) в однієї партії може сягати $50 млн.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: Реклама регіонів: Чим менше знаєш мов, тим краще 

Сезон реклами на телебачені, зазначає чиновник, відкрила партія "Україна - Вперед! " Наталії Королевської, коли розмістила 48 роликів в квітні на телеканалі "1+1". Таку поспішність Стець пояснює просто: Королевській потрібно було за короткий час підвищити впізнаваність своєї політичної сили. І це, впевнений чиновник, їй вдалося.

Джерело: focus.ua

Згідно з опитуванням Центру Разумкова, станом на 4 квітня рейтинг партії становив 1,2%, а на 19-е - вже 4%. Але вийшло це лише завдяки тому, що інші політичні сили в цей період реклами не розміщували, а агітацію Партії регіонів до старту кампанії і зовсім маскували під соціальну рекламу.

Однак у всіх інших випадках обчислити коефіцієнт користі від ТБ-реклами експерти не беруться. Такі дослідження не проводяться. "Вважайте, що реклама на ТБ - частина іміджу партії. А за імідж потрібно платити гроші. І чималі", - аналізують у Центрі Разумкова та додають, що величезна аудиторія людей середнього достатку у віці 40+ охоче вірить в красиву політичну картинку.

Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Огляд московської кампанії
Огляд московської кампанії "Осінь 2024": кров за землю. Припинення вогню зараз лише зробить гамбіт путіна успішним – Ендрю Таннер