Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Королевська у витратах на рекламу обійшла Партію регіонів (інфографіка)

Королевська у витратах на рекламу обійшла Партію регіонів (інфографіка)
Наталія Королевська. Фото: facebook.com/Наталія Королевська
Цьогоріч у парламентській кампанії політичні партії визначили найбільш пріоритетною телевізійну рекламу: на неї лідери перегонів витрачають вдвічі більше грошей, ніж на виборах у 2007 році.

Понад 4 тис політичних роликів у серпні показали сім топових телеканалів України. Це майже в півтори тисячі разів більше, ніж у липні, на старті кампанії. Але це лише початок, пише Фокус. 

За словами експерта Тараса Березовця, кількість роликів збільшуватиметься, адже партії на цих виборах готові витрачати на телевізійну рекламу від 40 до 60% своїх рекламних бюджетів.

"Партії вже витратили на телевізійну рекламу в два рази більше грошей, ніж у 2007 році", - говорить, з посиланням на дані моніторингу, голова комітету Верховної Ради з питань свободи слова та інформації Юрій Стець.

Він також додав, що під час кампанії бюджет на медіарекламу (телебачення, радіо, білборди) в однієї партії може сягати $50 млн.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: Реклама регіонів: Чим менше знаєш мов, тим краще 

Сезон реклами на телебачені, зазначає чиновник, відкрила партія "Україна - Вперед! " Наталії Королевської, коли розмістила 48 роликів в квітні на телеканалі "1+1". Таку поспішність Стець пояснює просто: Королевській потрібно було за короткий час підвищити впізнаваність своєї політичної сили. І це, впевнений чиновник, їй вдалося.

Джерело: focus.ua

Згідно з опитуванням Центру Разумкова, станом на 4 квітня рейтинг партії становив 1,2%, а на 19-е - вже 4%. Але вийшло це лише завдяки тому, що інші політичні сили в цей період реклами не розміщували, а агітацію Партії регіонів до старту кампанії і зовсім маскували під соціальну рекламу.

Однак у всіх інших випадках обчислити коефіцієнт користі від ТБ-реклами експерти не беруться. Такі дослідження не проводяться. "Вважайте, що реклама на ТБ - частина іміджу партії. А за імідж потрібно платити гроші. І чималі", - аналізують у Центрі Разумкова та додають, що величезна аудиторія людей середнього достатку у віці 40+ охоче вірить в красиву політичну картинку.

Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом