Королевська у витратах на рекламу обійшла Партію регіонів (інфографіка)
Понад 4 тис політичних роликів у серпні показали сім топових телеканалів України. Це майже в півтори тисячі разів більше, ніж у липні, на старті кампанії. Але це лише початок, пише Фокус.
За словами експерта Тараса Березовця, кількість роликів збільшуватиметься, адже партії на цих виборах готові витрачати на телевізійну рекламу від 40 до 60% своїх рекламних бюджетів.
"Партії вже витратили на телевізійну рекламу в два рази більше грошей, ніж у 2007 році", - говорить, з посиланням на дані моніторингу, голова комітету Верховної Ради з питань свободи слова та інформації Юрій Стець.
Він також додав, що під час кампанії бюджет на медіарекламу (телебачення, радіо, білборди) в однієї партії може сягати $50 млн.
ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: Реклама регіонів: Чим менше знаєш мов, тим краще
Сезон реклами на телебачені, зазначає чиновник, відкрила партія "Україна - Вперед! " Наталії Королевської, коли розмістила 48 роликів в квітні на телеканалі "1+1". Таку поспішність Стець пояснює просто: Королевській потрібно було за короткий час підвищити впізнаваність своєї політичної сили. І це, впевнений чиновник, їй вдалося.
Джерело: focus.ua
Згідно з опитуванням Центру Разумкова, станом на 4 квітня рейтинг партії становив 1,2%, а на 19-е - вже 4%. Але вийшло це лише завдяки тому, що інші політичні сили в цей період реклами не розміщували, а агітацію Партії регіонів до старту кампанії і зовсім маскували під соціальну рекламу.
Однак у всіх інших випадках обчислити коефіцієнт користі від ТБ-реклами експерти не беруться. Такі дослідження не проводяться. "Вважайте, що реклама на ТБ - частина іміджу партії. А за імідж потрібно платити гроші. І чималі", - аналізують у Центрі Разумкова та додають, що величезна аудиторія людей середнього достатку у віці 40+ охоче вірить в красиву політичну картинку.