Данський конкурент "Епіцентру" розширює своє представництво в Україні
JYSK Holding відкрила в Україні власну компанію "ЮСК Україна", яка купує чинні 10 магазинів "Терра-Центр".
Договір планують підписати сьогодні - 1 жовтня. Гендиректором "ЮСК Україна" буде призначений Ян Бох, керуючий директор JYSK Nordic, повідомляє "КоммерсантЪ-Украина".
Власники компанії "Терра-Центр" невідомі. За словами виконавчого директора франчайзи данської компанії Євгена Іваниці, ними є "українські та данські фізичні особи". На початку роботи мережі JYSK в Україні у 2004 році її мажоритарним власником був Ігор Баленко, власник продуктової мережі "Фуршет".
Згідно з оцінками, покупка могла обійтися в $10-12 млн. Євген Іваниця говорить, що в 2012 році виручка "Терра-Центр" повинна становити близько 200 млн грн.
З відкриттям власної "дочки" в Україні, JYSK почне активніше розвиватися в країні - в найближчі десять років в данській компанії мають намір інвестувати близько 1 млдр грн у розширення мережі - до 200 магазинів.
Таким чином, JYSK стане серйозним конкурентом українських будівельних, господарських та продуктових мереж, зокрема салонам "Деко", які належать "Епіцентру".
За словами експертів, JYSK важливо вийти на український ринок, на якому ще немає серйозних європейських гравців, до появи шведської IKEA. Як відомо, компанія IKEA заявляла про плани відкрити в Києві магазин ще у 2005 році. Проте шведам не вдалося домовитися про виділення відповідної земельної ділянки.
Роздрібна мережа JYSK заснована Ларсом Ларсеном в 1979 році. Об'єднує 2 тис. магазинів в 34 країнах світу (переважно в Європі). Річний оборот мережі - €2,5 млрд, прибуток в 2010-11 фінансовому році - €68,1 млн.