Samsung може потиснути Nokia новою лінійкою бюджетних "Rex"
Ці пристрої, оснащені екранами з діагоналлю від 2,8 до 3,5 дюймів, камерами з розширенням у 3,2 мегапікселів та підтримкою Java-додатків, навряд чи привернуть увагу вимогливих користувачів. Але кого дійсно повинен зацікавити цей дебют - так це керівництво фінської Nokia, пише Тechno Forbes.
У IV кварталі минулого року Nokia продала 15,9 млн смартфонів. Компанія майже відновила обсяги продажів, яких досягла перед тим, як оголосила про рішення перейти на платформу Windows Phone. 15,9 млн - це загальний обсяг продажів смартфонів на платформах Symbian і Windows Phone, а також недорогих телефонів з сенсорними екранами Asha.
Проблема полягає в тому, що саме на ці дешеві моделі припадає понад половина продажів - 9,3 млн штук. Сьогодні Asha - один з найпопулярніших брендів Nokia. Безумовно, за своїми можливостями ці телефони значно поступаються смартфонам під управлінням Windows Phone. Але завдяки веб-браузеру, поштовій програмі, додаткам для доступу до соціальних мереж, а також доступній ціні - вони непогана альтернатива звичайним телефонам.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Apple та Samsung - закляті друзі на все життя
Якщо у своїй стратегії Nokia відводить серії Asha роль бестселера, то керівництву фінської компанії слід враховувати два нюанси.
По-перше, Samsung націлилася на ринок недорогих телефонів і вона вже має домінантні позиції на ринку смартфонів. І, по-друге, саме південнокорейській компанії Nokia поступилася першістю за загальним обсягом продажів телефонів в 2012 році.
В обох компаній є козирі, які вони можуть використовувати в бюджетному сегменті. У Nokia - це міцні взаємини з операторами стільникових мереж в регіоні BRIC (саме на нього в основному орієнтований модельний ряд Asha), а також сильний бренд.
Samsung, натомість, може застосувати у своїх телефонах деякі розробки, властиві старшим моделям. Наприклад, пристрої Rex забезпечені графічним інтерфейсом, який добре знайомий користувачам смартфонів Samsung на платформі Android.