Сервіс Інтернет-оголошень Emarket.ua закрили
Найбільший гравець на ринку Інтернет-класіфайд Allegro Group об'єднує два найпопулярніших своїх активи: slando.ua і emarket.ua, повідомили "КоммерсантЪ-Украина" в компанії.
У результаті останній ресурс закриють, а 1,96 млн його користувачів перереєструють на Slando.
"Користувачі зможуть зайти у свій акаунт із тим же паролем, який використовували на Emarket, але всі їх оголошення перенесуть на Slando", - розповідає директор Slando Андрій Добринін.
Allegro Group - підрозділ південно-африканського медіахолдингу Naspers - працює в Україні з 2007 року.
Окрім Slando і Emarket, компанія керує інтернет-аукціоном aukro.ua, каталогом товарів та послуг prom.ua, системою порівняння цін на товари в інтернет-магазинах Vcene.ua, платіжним сервісом PayU.ua, онлайновий шопінг-клубом ModnaKasta.ua і ще одним сервісом оголошень ria.ua.
Займає третє місце серед Інтернет-холдингів за охопленням аудиторії (39% у вересні) за версією bigmir.net.
Slando - більш популярний і пізнаваний проект, ніж Emarket, пояснили закриття ресурсу в Allegro Group.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як розкрутили Dropbox
У рейтингу bigmir.net, в категорії "Товари і послуги" ресурси займають відповідно перше і друге місце з місячною аудиторією 7,6 млн та 5,7 млн відвідувачів. Правда, за даними панелі Gemius.Audience, відвідуваність ресурсів значно нижче - 2,1 млн і 1,3 млн користувачів в липні
Учасники ринку називають об'єднання проектів логічним завершенням приєднання Slando до Allegro Group. Naspers завершив купівлю Slando рік тому, заплативши за ресурс $ 29 млн.
"Ресурси є прямими конкурентами. Підтримувати обидві площадки, дві різні команди і фінансувати конкуренцію між ними безглуздо", - пояснив колишній виконавчий директор "Пронто-Київ" (володіє Aviso) Сергій Чернявський.
Утім, Allegro багато інвестувала в просування Emarket, і після закриття проекту ці кошти просто втратять, зауважив керівник проекту Інтернет-оголошень aviso.ua Станіслав Дмитренко.
За словами джерела, в одному з рекламних агентств, місячний бюджет Emarket становив $ 60-70 тис. Крім того,
у Allegro залишається ще один ресурс ria.ua, який може створювати внутрішню конкуренцію Slando, вважає Станіслав Дмитренко.
"Ria.ua спеціалізується на приватних оголошеннях у сфері нерухомості і продажу автомобілів. На Slando теж активно просувають ці напрямки", - пояснив він.