Українці стали частіше купувати через інтернет
Про це свідчить дослідження, проведене компанією TNS Infratest на замовлення Google, результати якого оприлюднені в офіційному блозі Google-Україна.
Найчастіше для купівлі товарів українці використовують стаціонарний інтернет – 88%, але частка використання мобільних пристроїв (мобільні телефони, смартфони, планшети) для пошуку товарів постійно зростає і зараз становить 23%.
Усі представлені в мережі товари активно продаються, але трійкою лідерів є роздрібна торгівля, споживчі та косметичні товари, технології.
Найбільш популярні онлайн-покупки – одяг та аксесуари, дрібна побутова техніка та мобільні телефони.
Також протягом останніх років українці стали частіше купувати через мережу авіаквитки та бронювати готелі.
Консультація з Google, а потім – до магазину
Велика частка українців перед тим, як купити офлайн товар, який їм потрібен, шукає інформацію про нього в інтернеті. Найбільша частка пошуку припадає на товари з категорії технології (89%), подорожі (85%) та авто товари (80%).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Нідерландах хочуть легалізувати DDos-атаки
Превалювання офлайн-купівлі товарів та звичка попереднього пошуку інформації в мережі в Україні практично не відрізняється від ситуації у сусідніх країнах.
Так, у найбільш популярній категорії "Одяг та аксесуари" частка онлайн-купівлі в Україні становить 14% проти 86% офлайн. У Польщі цей показник становить 15 та 85% відповідно, а в Росії – 8 та 92%.
Пошта, самоосвіта та розваги
Барометр поведінки українських користувачів мережі показав, що вони найчастіше користуються такими сервісами як електронна пошта, соціальні мережі, пошук мультимедіа та розважального контенту.
Чимало користувачів використовують інтернет для свого хобі та для самоосвіти. За пріоритетом українці поставили самоосвіту на друге місце після електронної пошти.
Дослідження проводилось протягом 1 січня – 31 березня 2012 року за методологією онлайн-опитування. Цільова група – український користувач інтернету старший за 14 років, вибірка – 2748.