Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Спецмита в дії: український автопром наростив виробництво

Спецмита в дії: український автопром наростив виробництво
Фото: AFP
Дія спеціального мита на імпортні автомобілі дозволила сповільнити падіння автовиробництва в Україні.

Про це з посиланням на звіт асоціації "Укравтопром" пише "КомерсантЪ-Украина".

У травні українські виробники виготовили рекордну в цьому році кількість автотранспорту - 3,55 тис одиниць, що на 13% більше показників квітня. 

Як зазначають у асоціації, позитивну динаміку забезпечили виробники легкових автомобілів - корпорація "Богдан" наростила виробництво у 18 разів, а Кременчуцький автоскладальний завод (КрАСЗ) - на 43%.

Загалом за п'ять місяців в країні випустили 12,5 тис легкових автомобілів, що на 59% менше показників минулого року. У квітні падіння до аналогічного періоду минулого року становило 61,3%, а за результатами першого кварталу - 63,4%.

Таке зростання у компаніях пояснюють введеними 13 квітня спеціальними митами на імпортні автомобілі.

Це, зокрема, дозволило корпорації "Богдан" відновити виробництво моделей АвтоВАЗу і Hyundai. У квітні компанія запустила Черкаський автозавод. Корпорація запланувала зростання обсягу виробництва в поточному році на рівні 25%.

У свою чергу КрАСЗ наприкінці травня відновив випуск автомобілів Geely, припинений навесні минулого року. Підприємство вироблятиме три моделі, тоді як в 2012 році була лише одна.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Уряд обкладе податком вживані автомобілі

На ЗАЗі розглядають можливості для складання автомобілів Opel Astra Classiс і Zafira Classic, а також Chevrolet Lacetti. Обмеження імпорту автомобілів дозволило ЗАЗу вперше за багато років вийти на перше місце серед найбільш продаваних автомобілів в країні, а заводу "Єврокар" - підтягнутися ближче до лідерів при загальному падінні ринку на більш ніж 24%.

Видання також зазначає, що учасники ринку розраховують не тільки нарощувати виробництво, а й робити свою продукцію більш доступною для споживача.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico