Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Ціни на іномарки до середини літа можуть підскочити на $1,5-3 тис

Ціни на іномарки до середини літа можуть підскочити на $1,5-3 тис
Фото: panoramio.com
Через півтора місяці після введення спеціального мита на імпортні малолітражки експерти підбивають невтішні підсумки. Автоімпортери оголосили уряду бойкот та відмовляються від нових поставок.

Задля захисту вітчизняного автопрому в Україні з 14 квітня урядом були введені спецмита на бензинові малолітражки, пише DW.de.

З березня до середини квітня, поки спецмита не набули чинності, в Україну було завезено на 300% більше нових автомобілів з об’ємом двигуна від 1 до 2,2 літра, ніж зазвичай. Такі дані наводить Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів. А вже в травні обсяги поставок "наблизилися до нуля", каже голова асоціації Олег Назаренко.

Такий бойкот автодилери оголосили на знак незгоди з рішенням Міжвідомчої комісії з питань зовнішньої торгівлі про введення на три роки спецмит розміром від 6,5 до 13%.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Автоімпортери судяться з Азаровим через спецмито

"Ми хочемо захистити інтереси імпортерів і покупців. Якщо врахувати інші податки, то вартість автомобілів підскочить приблизно на 8-15,5%. Це суттєво, якщо взяти до уваги середню ціну такого авто - $19,7 тис", - зауважив Назаренко.

Поки що ціни на малолітражки в українських автосалонах підскочили лише на 3-5%. Директор компанії "Автоконсалтинг" Олег Омельницький пояснив це тим, що на ринку зараз одночасно присутні автомобілі з цінами "до і після" введення спецмит: "Салони ще не розпродали свої "квітневі запаси" і, якщо продаватимуть нововвезені за новими цінами, їх ніхто не купуватиме".

За словами Омельницького, реальні ціни - а це приблизно на півтори-три тисячі доларів дорожче, ніж до запровадження спецмит - українці побачать уже всередині літа.

Обидва експерти не відкидають, що попит на малолітражки може значно впасти, й імпортерам доведеться переорієнтовувати свій бізнес на дизельні автомобілі або машини з об'ємом двигунів, на які спецмита не розповсюджуються.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян