Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Автоімпортери судяться з Азаровим через спецмито

Автоімпортери судяться з Азаровим через спецмито
Завод французького автовиробника Peugeot Citroen. Фото: AFP
Всеукраїнська асоціація автомобільних імпортерів і дилерів судиться із Кабінетом міністрів через впровадження спеціального мита на імпорт автомобілів.

11 квітня Окружний адміністративний суд Києва розпочав попереднє судове засідання щодо правомірності запровадження спеціального мита на імпорт автомобілів.

З критикою цих заходів, які мають набути чинності вже 13 квітня, раніше виступали Єврокомісія та СОТ.

Генеральний директор ініціатора позову - Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів - Олег Назаренко в інтерв'ю DW.de заявив, що поки навіть неможливо оскаржити рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі про введення спецмита, бо його текст офіційно досі не опублікований.

"Спочатку ми домагатимемося в суді його публікації, а відтак оскаржуватимемо неправомірність самого рішення, яке суперечить законодавству України та правилам Світової організації торгівлі", - наголосив Назаренко.

Директор ВААІД нагадав, що зараз в Україні взагалі немає підприємств, які б виробляли українські автомобілі.

"В Україні не виробляють, а лише комплектують чеські "Skoda", корейські "Daewoo", "Hyundai", китайські "Chery" та інше. Це переважно застарілі моделі, які мають стандарт екологічності "Євро-2", тоді, як у ЄС вже діє "Євро-5". Ці моделі випускають без подушок безпеки, що вже заборонено в Європі", - пояснив Назаренко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Іномарки не приїдуть

Директор Інституту економічних досліджень та політичних консультацій Ігор Бураковський також додав, що українців фактично змушують купувати дорожчі іномарки і що імпортні мита "фактично сплачує українське суспільство".

Експерт нагадав, що в ЄС підтримку автобудівельних компаній під час економічної кризи останніх років надавали на чітко визначених умовах: "У нас же є підтримка автопрому, але ніхто не пояснює, як вона його рятує, хто за це відповідає і який результат матиме держава і суспільство".

Натомість, урядовці стверджують, що запровадження мит необхідне для підтримки українського автопрому, який скніє під тиском імпортних машин.

Зокрема, прем'єр-міністр України Микола Азаров на своїй сторінці в Facebook назвав цей захід вимушеним та тимчасовим і пообіцяв його скасувати щойно "співвідношення національного продукту та імпорту нормалізується".

Що, якщо росія переможе в Україні? Ми вже бачимо тіні похмурого 2025 року – Тімоті Ґартон Еш
Що, якщо росія переможе в Україні? Ми вже бачимо тіні похмурого 2025 року – Тімоті Ґартон Еш
Бравада путіна. Вистава
Бравада путіна. Вистава "доброго царя", який вмить вирішує усі проблеми росіян
Україна знищує високопоставленого генерала у москві. Тим часом північні корейці зазнають великих втрат – Філліпс О'Брайен
Україна знищує високопоставленого генерала у москві. Тим часом північні корейці зазнають великих втрат – Філліпс О'Брайен
Сирія: множинний вибір для кожного учасника. Аеропорт Алеппо вже відкритий для польотів – Том Купер
Сирія: множинний вибір для кожного учасника. Аеропорт Алеппо вже відкритий для польотів – Том Купер
"Ми вас усіх переб'ємо". кремлівські пропагандони розкрили таємний план путіна маніпулювання Трампом – Джулія Девіс
Нейтралітет – не вихід. Чому фінляндизація не варіант для України – Мінна Аландер
Нейтралітет – не вихід. Чому фінляндизація не варіант для України – Мінна Аландер
Рентгенівський знімок
Рентгенівський знімок "мозку путіна". Алєксандр Дугін та його ідеологія хаосу – Пекка Калліоніемі
Припинення вогню Трампа не протримається і години. Проте кривавий борг має бути сплачений – Ендрю Таннер
Припинення вогню Трампа не протримається і години. Проте кривавий борг має бути сплачений – Ендрю Таннер