Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Трагедія в Затоці: вже назвали причину затоплення "Іволги"

Трагедія в Затоці: вже назвали причину затоплення
Величезний океанський шторм. Порту, Португалія, січень 2013 року. Фото: Веселін Малинов
Аварії катера «Іволга» можна було б уникнути, якби капітан судна дотримувався всіх необхідних інструкцій, і на судні перебувало би не 36 осіб, а як має бути - 12 пасажирів плюс 3 члени екіпажу.

Про це на брифінгу зазначив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський, повідомляє Укрінформ.

"Якби капітан дотримувався всіх інструкцій, які були у нього, то 36 людей на судні не було б, було б 12 пасажирів плюс три члени екіпажу. Важливо зрозуміти, що плота, який витримав 14 людей, було б потенційно достатньо, щоб врятувати всіх людей, якби не було перевантаження", - зазначив Пивоварський.

За його словами, у зв'язку з цією ситуацією Міністерство інфраструктури готує пропозиції щодо закупівлі додаткової техніки для спасіння людей на морі і на річці.

"На середу ми приготуємо пропозиції на рівні Міністерства інфраструктури щодо необхідності закупівлі додаткової техніки для спасіння людей на морі та на річці. Пропозиції будуть винесені на Кабінет міністрів і в середу Кабмін розгляне фінансовий план Адміністрації морських портів України на 2016 рік. Маю надію, що закупка всіх необхідних механізмів буде внесена в цей фінансовий план", - додав міністр.

Проти капітана катера розпочато кримінальну справу за ч. 3 ст. 276 "Порушення правил безпеки руху або експлуатації залізничного, водного чи повітряного транспорту". Санкція цієї статті передбачає позбавлення волі на термін від 5 до 10 років.

Нагадаємо, вчора, близько четвертої години вечора, у Затоці Одеської області перекинувся та потонув пасажирський катер. На борту судна було 36 осіб, вчора знайшли тіла 12 загиблих.

 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян