Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Три українські авіакомпанії отримали права на регулярні польоти на 10 напрямів

Три українські авіакомпанії отримали права на регулярні польоти на 10 напрямів
Фото: vidomosti-ua.com
Три українські авіакомпанії отримали чергові права на експлуатацію трьох внутрішніх і семи міжнародних повітряних ліній в регулярному сполученні.

Про це повідомляє прес-служба міністерства інфраструктури України. 

Зокрема, право на експлуатацію повітряних ліній внутрішнього сполучення отримала авіакомпанія "Урга" для виконання регулярних рейсів Київ - Запоріжжя, Київ - Одеса, Київ - Ужгород. 

Авіакомпанії "ВіззЕйр Україна" надано право на регулярні міжнародні польоти з Києва в Рим (Італія), Барселону (Іспанія) та Варшави (Польща). 

Авіаційна компанія "Роза Вітрів" зможе здійснювати регулярні польоти за маршрутами Київ - Стокгольм (Швеція), Київ - Гетеборг (Швеція), Київ - Копенгаген (Данія) та Київ - Осло (Норвегія). 

Також повідомляється, що авіакомпанії "Роза Вітрів", "ЯнЕйр", "ДАРТ", "Авіалінії Харкова", "Ютейр-Україна" отримали права на експлуатацію повітряних ліній для здійснення чартерних перевезень. Авіаперевізники зможуть виконувати традиційні чартерні програми з Києва, Дніпропетровська, Запоріжжя, Львова, Одеси і Харкова до курортів Туреччини (Анталія) і Єгипту (Шарм-Ель-Шейх, Хургада), столиці Болгарії (Софія), а також до Фінляндії (Кіттіла, Куусамо ), Австрії (Зальцбург), Словаччині (Попрад). Серед інших чартерних маршрутів: Київ - Пунта-Кана (Домінікана), Київ - Коломбо (Шрі-Ланка); Київ - Фрідіріхсхафен (Німеччина), Київ - Верона (Італія), Київ - Малага (Іспанія), Київ - Акаба (Йорданія), Київ - Ерзурум (Туреччина), Одеса - Тбілісі (Грузія); Київ - НхаТранг (В'єтнам), Київ - Гоа (Індія) та інші. 

В цілому для виконання чартерних програм авіакомпанії "Роза Вітрів" надані права на експлуатацію 26 повітряних ліній, "ЯнЕйр" - 12 повітряних ліній, "ДАРТ" - 22 повітряних ліній, "Авіалінії Харкова" - 11 повітряних ліній, "Ютейр-Україна" - 16 повітряних ліній. 

Нагадаємо, в кінці липня 2014 шість українських авіакомпаній отримали право на експлуатацію трьох внутрішніх і 23 міжнародних повітряних ліній в регулярному повідомленні.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян