Twitter підписав найдорожчу в своїй історії угоду
Як пише Financial Times, йдеться про те, що за найближчі два роки сервіс мікроблогів може заробити не менше $200 млн.
Підписання цієї угоди дозволить клієнтам Starcom, серед яких Coca-Cola, Microsoft, Wallmart та Procter & Gamble, отримати доступ до зручних для них рекламних слотів, результатів досліджень та нової продукції.
Окрім того, така угода дозволяє Twitter співпрацювати і з іншими маркетинговими компаніями.
Вже у співпраці з медіа агентством Starcom інженери сервісу мікроблогів планують працювати над дослідженням потреб телеаудиторії, побудувавши спеціально для цього "соціальну TV-лабораторію".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Twitter запустив музичний сервіс для iPhone
"Ми вважаємо, що вся ця галузь була зосереджена на виборі між Twitter і телебаченням, і це неправильно. Ми віримо в інший підхід: Twitter може стати мостом", - заявив фінансовий директор компанії Адам Бейн.
Видання також зазначає, що підписання такої угоди показує, як зросла роль Twitter у сфері медіа та маркетингу. Прогнозують, що зовсім незабаром цей популярний сервіс може створити новий підхід у ставленні користувачів до соціальних мереж та телебачення.
Незалежна компанія з дослідження ринків eMarketer прогнозує, що цьогоріч Twitter може подвоїти свої прибутки від реклами до $582,8 млн порівняно з минулорічним заробітком у розмірі $ 288,3 млн.