Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У Києві зросли ціни на проїзд у маршрутках

У Києві зросли ціни на проїзд у маршрутках
Фото: kiev.vgorode.ua
Київські перевізники на вихідних підняли ціни на проїзд у маршрутних таксі.

Подорожчав проїзд у маршрутці №720, яка їздить з Боярки до площі Перемоги в Києві – раніше за проїзд по місту брали 4 гривні, а нині – 5 гривень. Про це пише "Сегодня".

Також, із 4 до 5 гривень піднявся тариф у маршрутці №320 (вулиця Ірпінська – вулиця Хрещатик).

Маршрутка №192 (метро "Петрівка" – вулиця Милославська) подорожчала з 5 до 6 гривень.

Приміські перевізники пояснюють подорожчання вартістю пального і запчастин.

А київські кажуть, що ціни скорегували через зміни розцінок у приміських маршрутках.

"Це не нові тарифи, вони були затверджені вже давно. Але приміські маршрутки, які їздять по Києву, демпінгують ціни, відбирають у міських перевізників пасажирів, ми змушені знижувати вартість. Тепер "передмістя" возить пасажирів по Києву по 5 гривень. Тому і у нас змінився тариф, але тільки на деяких маршрутах. Ми багато коштів витрачаємо на оновлення рухомого складу. В цьому році придбали 60 автобусів з низькою підлогою. Наприклад, на маршруті №445 всі 30 машин – нові"", – пояснили у компанії "Союз-авто".

Голова Асоціації "Автоперевізники Київщини" Олексій Павленко нинішнє зростання цін пояснює необхідністю і каже, що ціни ще більше зростуть з нового року.

"До травня 2015 року, коли було скасовано держрегулювання тарифів на пасажирські перевезення, перевізники Київської області подавали керівництву Київської області свої розрахунки з обґрунтуванням тарифу. Ще на той момент тариф подавався з розрахунку 51 копійка за 1 км (без обліку ПДВ і страхового збору). Тоді губернатор не встиг підписати ці обґрунтування, і держрегулювання скасували. Перевізники стали самі встановлювати тариф", - розповів Павленко.

За його словами, деякі вже тоді підвищили ціну за проїзд у прив'язці до 51 копійки за 1 км, але багато (наприклад, Ірпінь, Бровари) залишилися на розрахунку 34 копійки за 1 км.

"З тих пір зріс долар, подорожчало пальне, запчастини. Нинішнє подорожчання пов'язане з тим, що перевізники просто вирівнялися з іншими районами і "піднялися" з 34 копійок до 51 копійки, які були необхідні ще два роки тому. Це не подорожчання – це вихід на той рівень, який просто необхідний для існування", - пояснив Павленко.

Чергового підвищення, за його словами, слід очікувати з 1 січня, коли зросте мінімальна заробітна плата до 3200 гривень.

Нагадаємо, Міністерство інфраструктури України виступило з ініціативою привести у відповідність зі стандартами ЄС нормативно-правову базу, яка регулює ринок пасажирських автомобільних перевезень.

Раніше Україна підписала Угоду з Європейським інвестиційним банком про виділення 200 млн євро кредиту на міський громадський транспорт.

 

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман