Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Мінінфраструктури має намір змінити правила автомобільних пасажироперевезень

Мінінфраструктури має намір змінити правила автомобільних пасажироперевезень
Фото: pik.cn.ua
Міністерство інфраструктури України виступило з ініціативою привести у відповідність зі стандартами ЄС нормативно-правову базу, яка регулює ринок пасажирських автомобільних перевезень.

Пропозиції міністерства викладені в проекті постанови Кабінету міністрів "Про внесення змін до порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", текст якого оприлюднено на веб-сайті Мінінфраструктури для громадського обговорення, інформує "Інтерфакс-Україна".

Згідно з пояснювальною запискою до документу в рамках реформування пропонується створення двох варіантів організації перевезень. Перший з них передбачає, що автоперевізник самостійно вибирає маршрут перевезення, бере на себе всі ризики, пов'язані з рентабельністю і організацією функціонування цього маршруту, і отримує дозвіл шляхом подачі комплекту документів відповідного організатору по встановленим вимогам ("комерційні перевезення").

Інший варіант передбачає можливість відкриття маршруту з ініціативи організатора як "громадських пасажирських перевезень". При цьому, організатор перевезень (компетентний орган або компетентні місцеві органи) виступає ініціатором і пропонує об'єкти конкурсу, визначає додаткові умови конкурсу (ціна на квиток, вимоги до транспортних засобів, графіки руху та ін.) і умови договору щодо компенсації соціальних перевезень, проводить такі конкурси і підписує договори з переможцями конкурсів.

На думку авторів документу, прийняття постанови сприятиме лібералізації пасажирських перевезень, створить належні умови для їх організації, спростить систему допуску до ринку, забезпечить розвиток адміністративно-територіальних одиниць, збільшить кількість робочих місць і належну організацію пасажирських автосполучення.

Відповідні зміни пропонується внести також до правил надання послуг пасажирського автотранспорту.

Нагадаємо, що Україна підписала Угоду з Європейським інвестиційним банком про виділення 200 млн євро кредиту на міський громадський транспорт.

росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"