Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Мінінфраструктури має намір змінити правила автомобільних пасажироперевезень

Мінінфраструктури має намір змінити правила автомобільних пасажироперевезень
Фото: pik.cn.ua
Міністерство інфраструктури України виступило з ініціативою привести у відповідність зі стандартами ЄС нормативно-правову базу, яка регулює ринок пасажирських автомобільних перевезень.

Пропозиції міністерства викладені в проекті постанови Кабінету міністрів "Про внесення змін до порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", текст якого оприлюднено на веб-сайті Мінінфраструктури для громадського обговорення, інформує "Інтерфакс-Україна".

Згідно з пояснювальною запискою до документу в рамках реформування пропонується створення двох варіантів організації перевезень. Перший з них передбачає, що автоперевізник самостійно вибирає маршрут перевезення, бере на себе всі ризики, пов'язані з рентабельністю і організацією функціонування цього маршруту, і отримує дозвіл шляхом подачі комплекту документів відповідного організатору по встановленим вимогам ("комерційні перевезення").

Інший варіант передбачає можливість відкриття маршруту з ініціативи організатора як "громадських пасажирських перевезень". При цьому, організатор перевезень (компетентний орган або компетентні місцеві органи) виступає ініціатором і пропонує об'єкти конкурсу, визначає додаткові умови конкурсу (ціна на квиток, вимоги до транспортних засобів, графіки руху та ін.) і умови договору щодо компенсації соціальних перевезень, проводить такі конкурси і підписує договори з переможцями конкурсів.

На думку авторів документу, прийняття постанови сприятиме лібералізації пасажирських перевезень, створить належні умови для їх організації, спростить систему допуску до ринку, забезпечить розвиток адміністративно-територіальних одиниць, збільшить кількість робочих місць і належну організацію пасажирських автосполучення.

Відповідні зміни пропонується внести також до правил надання послуг пасажирського автотранспорту.

Нагадаємо, що Україна підписала Угоду з Європейським інвестиційним банком про виділення 200 млн євро кредиту на міський громадський транспорт.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян