Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Мінінфраструктури має намір змінити правила автомобільних пасажироперевезень

Мінінфраструктури має намір змінити правила автомобільних пасажироперевезень
Фото: pik.cn.ua
Міністерство інфраструктури України виступило з ініціативою привести у відповідність зі стандартами ЄС нормативно-правову базу, яка регулює ринок пасажирських автомобільних перевезень.

Пропозиції міністерства викладені в проекті постанови Кабінету міністрів "Про внесення змін до порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", текст якого оприлюднено на веб-сайті Мінінфраструктури для громадського обговорення, інформує "Інтерфакс-Україна".

Згідно з пояснювальною запискою до документу в рамках реформування пропонується створення двох варіантів організації перевезень. Перший з них передбачає, що автоперевізник самостійно вибирає маршрут перевезення, бере на себе всі ризики, пов'язані з рентабельністю і організацією функціонування цього маршруту, і отримує дозвіл шляхом подачі комплекту документів відповідного організатору по встановленим вимогам ("комерційні перевезення").

Інший варіант передбачає можливість відкриття маршруту з ініціативи організатора як "громадських пасажирських перевезень". При цьому, організатор перевезень (компетентний орган або компетентні місцеві органи) виступає ініціатором і пропонує об'єкти конкурсу, визначає додаткові умови конкурсу (ціна на квиток, вимоги до транспортних засобів, графіки руху та ін.) і умови договору щодо компенсації соціальних перевезень, проводить такі конкурси і підписує договори з переможцями конкурсів.

На думку авторів документу, прийняття постанови сприятиме лібералізації пасажирських перевезень, створить належні умови для їх організації, спростить систему допуску до ринку, забезпечить розвиток адміністративно-територіальних одиниць, збільшить кількість робочих місць і належну організацію пасажирських автосполучення.

Відповідні зміни пропонується внести також до правил надання послуг пасажирського автотранспорту.

Нагадаємо, що Україна підписала Угоду з Європейським інвестиційним банком про виділення 200 млн євро кредиту на міський громадський транспорт.

Експерти заликають: настав час спрямувати заморожені активи росії в Україну. Проте міністри G7 готові віддати тільки відсотки
Експерти заликають: настав час спрямувати заморожені активи росії в Україну. Проте міністри G7 готові віддати тільки відсотки
Нафтодолари продовжують годувати російську військову машину. Хоча багато російських суден простоюють у портах
Нафтодолари продовжують годувати російську військову машину. Хоча багато російських суден простоюють у портах
Харківський наступ: останній великий удар путіна? Гігантська афера та фіговий листок. Частина ІІ – Ендрю Таннер
Харківський наступ: останній великий удар путіна? Гігантська афера та фіговий листок. Частина ІІ – Ендрю Таннер
Купер рекомендує. Харківський наступ: останній великий удар путіна? Частина І – Ендрю Таннер
Купер рекомендує. Харківський наступ: останній великий удар путіна? Частина І – Ендрю Таннер
Грузинська весна: росія наступає. Як на це має реагувати Захід – Atlantic Council
Грузинська весна: росія наступає. Як на це має реагувати Захід – Atlantic Council
Україна пролонговує 1938 рік для Європи. Чому Естонія, Латвія та Литва балансують на тонкій межі між тривогою та зневірою – Едвард Лукас
Україна пролонговує 1938 рік для Європи. Чому Естонія, Латвія та Литва балансують на тонкій межі між тривогою та зневірою – Едвард Лукас
Прогноз чи реальність? Світові ЗМІ пишуть про грандіозні успіхи росіян, яких насправді немає – Філліпс О'Брайен
Прогноз чи реальність? Світові ЗМІ пишуть про грандіозні успіхи росіян, яких насправді немає – Філліпс О'Брайен
Ситуація на Харківському напрямку під контролем ЗСУ. На інших напрямках теж прогнозовано – Том Купер
Ситуація на Харківському напрямку під контролем ЗСУ. На інших напрямках теж прогнозовано – Том Купер