Україна залишилася без контрактів на авіасалоні МАКС
У той час як контракти, отримані російськими компаніями становлять мільярди доларів, українське ДП "Антонов" за допомогою російського посередника отримало замовлення на кілька літаків Ан -158 і Ан - 148 на суму у близько $100 млн, пише "КомерсантЪ- Україна".
Окрім того, підприємство підписало "дорожню карту" створення спільного з російським "Авіакором" підприємства з випуску літаків Ан -140.
Також "Антонов" домовився про техобслуговування і ремонт своїх літаків на потужностях авіаційного заводу в Ульяновську.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Антонов" погодився збирати літаки Ан-140 спільно з росіянами
Відсутність на МАКС -2103 великих контрактів у ДП "Антонов" пов'язане з тим, що Україна не може разом з літаком запропонувати вигідні умови з фінансування угоди, вважає голова аналітичного відділу агентства "Авіапорт" Олег Пантелєєв.
"Згідно з усталеною світовою практикою, первісний платіж авіакомпанії рідко перевищує 15 % від вартості угоди. Решта коштів у вигляді кредиту, причому під дуже маленький відсоток, пропонує виробник" , - пояснює експерт.
В України ж періодично виникають проблеми з фінансуванням вже чинних контрактів.
"Антонов" представляв на МАКС - 2013 три літаки: військово-транспортний Ан -70, регіональний реактивний пасажирський Ан -158 і модернізований біплан Ан -2 -100.