Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Антонов" погодився збирати літаки Ан-140 спільно з росіянами

Фото: airliners.net
Українське державне підприємство "Антонов" і російське ВАТ "Авіакор-авіаційний завод" (Самара, РФ) підписали "дорожню карту" щодо створення спільного підприємства за програмою розвитку сімейства близькомагістральних літаків Ан-140.

Про це повідомила прес-служба ДП "Антонов".

Документ підписали під час міжнародного авіакосмічного салону "МАКС 2013" у рамках виконання протоколу п'ятого засідання українсько-російської міждержавної комісії в липні 2012 року.

Основною метою проекту є формування ефективної стратегії спільної реалізації програми розвитку сімейства літаків Ан-140 з дотриманням інтересів.

Згідно з повідомленням, "дорожня карта" передбачає створення робочої групи з фахівців підприємств-учасників СП, які розроблять низку документів, необхідних для подальшого просування програми Ан-140, в тому числі проект бізнес-плану. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росія гальмує виробництво АН-70

"Ми чітко бачимо високий потенціал конкурентоспроможності Ан-140. У нього хороші комерційні перспективи, і ми абсолютно впевнені, що спільно працюючи з Україною, ми їх реалізуємо", - зазначив після підписання документа генеральний директор ВАТ "Авіакор-авіаційний завод" Олексій Гусєв.

У свою чергу, президент - генеральний конструктор ДП "Антонов" Дмитро Ківа нагадав, що авіаційна техніка створюється в широкій кооперації, "проте в сучасних умовах замовник повинен мати справу з однією фірмою-інтегратором".

У найближчій перспективі йдеться про можливість створення впродовж трьох років транспортної версії Ан-140.

Ан-140-52 - місцевий близькомагістральний літак для пасажирських і пасажирсько-вантажних перевезень на відстань 2-2,6 тис.км. Літак оснащений двигунами ТВ3-117ВМАСБ1 виробництва "Мотор-Січ" (Запоріжжя).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росія поки що не купуватиме українські АН-148

В Україні серійне виробництво Ан-140 ведеться в Харкові, в РФ - в Самарі, в Ірані - за підсумками перемоги України в 1995 році в міжнародному тендері - в Ісфахані. Перший серійний літак в Україні був зібраний 1999 році, в РФ - в 2005 році, в Ірані - у 2001 році. Експлуатація Ан-140 на регіональних авіалініях України розпочато у березні 2002 року, в РФ - в 2006 році, в Ірані - у 2003 році.

Ан-140 відповідає вимогам АП-25, FAR-25, JAR-25, а також вимогам ICAO з охорони навколишнього середовища.

На базі літака Ан-140 можливе створення цілого сімейства літаків за типом Ан-24/26/30/32: вантажного, адміністративного, спеціального призначення.

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман