"Антонов" погодився збирати літаки Ан-140 спільно з росіянами
Про це повідомила прес-служба ДП "Антонов".
Документ підписали під час міжнародного авіакосмічного салону "МАКС 2013" у рамках виконання протоколу п'ятого засідання українсько-російської міждержавної комісії в липні 2012 року.
Основною метою проекту є формування ефективної стратегії спільної реалізації програми розвитку сімейства літаків Ан-140 з дотриманням інтересів.
Згідно з повідомленням, "дорожня карта" передбачає створення робочої групи з фахівців підприємств-учасників СП, які розроблять низку документів, необхідних для подальшого просування програми Ан-140, в тому числі проект бізнес-плану.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росія гальмує виробництво АН-70
"Ми чітко бачимо високий потенціал конкурентоспроможності Ан-140. У нього хороші комерційні перспективи, і ми абсолютно впевнені, що спільно працюючи з Україною, ми їх реалізуємо", - зазначив після підписання документа генеральний директор ВАТ "Авіакор-авіаційний завод" Олексій Гусєв.
У свою чергу, президент - генеральний конструктор ДП "Антонов" Дмитро Ківа нагадав, що авіаційна техніка створюється в широкій кооперації, "проте в сучасних умовах замовник повинен мати справу з однією фірмою-інтегратором".
У найближчій перспективі йдеться про можливість створення впродовж трьох років транспортної версії Ан-140.
Ан-140-52 - місцевий близькомагістральний літак для пасажирських і пасажирсько-вантажних перевезень на відстань 2-2,6 тис.км. Літак оснащений двигунами ТВ3-117ВМАСБ1 виробництва "Мотор-Січ" (Запоріжжя).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росія поки що не купуватиме українські АН-148
В Україні серійне виробництво Ан-140 ведеться в Харкові, в РФ - в Самарі, в Ірані - за підсумками перемоги України в 1995 році в міжнародному тендері - в Ісфахані. Перший серійний літак в Україні був зібраний 1999 році, в РФ - в 2005 році, в Ірані - у 2001 році. Експлуатація Ан-140 на регіональних авіалініях України розпочато у березні 2002 року, в РФ - в 2006 році, в Ірані - у 2003 році.
Ан-140 відповідає вимогам АП-25, FAR-25, JAR-25, а також вимогам ICAO з охорони навколишнього середовища.
На базі літака Ан-140 можливе створення цілого сімейства літаків за типом Ан-24/26/30/32: вантажного, адміністративного, спеціального призначення.