Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В "Аеросвіті" залишаться працювати не більше 700 осіб

В
Фото: telegraf.com.ua
Компанія "Аеросвіт" продовжує реорганізацію, згідно з планом якої керівництву потрібно звільнити більшість працівників компанії. Роботу збережуть не більше 700 співробітників.

Про це повідомили у прес-службі авіакомпанії.

Програмою реструктуризації діяльності "Аеросвіту" передбачена передача на аутсорсинг окремих операцій, перегляд маршрутної мережі, скорочення штату компанії. "Аеросвіт" зокрема, має намір зосередитися на обслуговуванні чинної далекомагістральної мережі польотів з її подальшим розширенням, а також на перевезення пасажирів середньомагістральними і внутрішніми рейсами авіакомпаній-партнерів. У цьому випадку штат авіакомпанії нараховуватиме приблизно 700 осіб.

У лютому 2013 року компанія продовжує звільняти кілька сотень співробітників, які отримали повідомлення про скорочення (у зв'язку з реорганізацією) ще в грудні 2012 року. Станом на 2010 році штат компанії нараховував понад 2000 співробітників.

Крім цього, у зв'язку з різким скороченням надходжень коштів від операційної діяльності компанії в січні 2013 року і припиненням регулярних польотів з лютого до початку літньої навігації, виникли затримки у виплаті заробітної плати персоналу та розрахунках зі звільненими співробітниками.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Податкова через суд відмінила банкрутство "Аеросвіту"

"При визначенні черговості отримання зарплати пріоритет надається людям із меншим рівнем доходів, для яких затримка заробітної плати набагато більш болюча в порівнянні з високооплачуваними співробітниками компанії", - резюмують в "Аеросвіті".

Нагадаємо, Київський господарський суд розпочав провадження справи про банкрутство "АероСвіту" з ініціативи самого перевізника. Згідно з інформацією суду, загальна заборгованість компанії становить 4,2 млрд грн. Водночас вартість усіх активів авіаперевізника оцінюється у близько 1,5 млрд грн.

Компанія "Аеросвіт" володіла найбільшою мережею регулярних авіарейсів в Україні, виконувала внутрішні та міжнародні рейси самостійно або спільно з партнерами за більш ніж 100 напрямами, а також чартерні перевезення. Серед них далекомагістральні рейси до Китаю, США, Канади, Індії, Шрі-Ланки та інші.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян