В МТС заявили, що й без тиску Антимонопольного комітету мають найнижчі тарифи
Про це iPress.ua повідомив Дмитро Пономаренко, директор Західного територіального управління "МТС Україна".
"Можу запевнити, що компанія МТС завжди оперативно реагує на потреби абонентів і не чекає на вказівки чи звернення. Можна пересвідчитися, що ми робимо більше, ніж рекомендували в АМКУ", - наголосив Пономаренко.
Нагадаємо, АМКУ повідомив, що досяг домовленості з мобільними операторами "Київстар" та "МТС Україна" щодо зниження тарифів на мобільний зв'язок. У комітеті наголосили, що прибуток українських операторів "суттєво перевищує прибуток європейських операторів мобільного зв'язку".
"Принципова позиція комітету призвела до того, що компанії вийшли на відповідний рівень лояльності та співпраці з комітетом. Завдяки цій взаємодії були виявлені реальні резерви для подальшого зниження тарифів", - каже перший заступник голови комітету Рафаель Кузьмін.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Регулювання тарифів мобільних операторів – вимушений крок, - голова Нацкомісії
За словами Пономаренка, упродовж 2012 року компанія "МТС Україна" знизила ціни в 59 тарифах передоплати, включаючи такі популярні тарифи, як "Супер МТС без плати за з’єднання і поповнень", якими користуються мільйони абонентів в різних областях України, а також у всіх контрактних тарифах.
Директор Західного територіального управління "МТС Україна" стверджує, що ціни також знижені на найпопулярніші послуги: дзвінки всередині мережі по вичерпанні пакетів безкоштовних хвилин, дзвінки на мережі інших операторів і дзвінки на міські номери, послуги передачі даних. У тарифах лінійки "Супер МТС" була скасована ПЗЗ і регулярна абонплата.
"Зниження становить від 10 до 58% і в загальній складності торкнулося 18 млн. абонентів", - додав Пономаренко.
Рапортують в МТС і про зниження у 2,5 рази ціни на послуги у роумінгу в популярних серед українців курортних країнах.
"Ціни на послуги в роумінгу і міжнародний зв'язок ми змогли знизити завдяки тривалим переговорам із закордонними операторами щодо зниження ставок розрахунків за послуги зв'язку, які вони забезпечують для наших абонентів", - наголосив Пономаренко.