Вчені до 2017 року хочуть "воскресити" мамонта і шаблезубого тигра

Вчені до 2017 року хочуть
Фото: geograph.org.uk
Німецьке видання Die Welt Те пише, що істоти, яких раніше можна було побачити лише у фільмах на кшталт "Парку юрського періоду", стали цілком реалістичним досягненням для вчених.

Вже зараз вчені-генетики з усього світу працюють над клонуванням тварин, які вимерли десятки тисяч років тому, зазначає Die Welt.

Зовсім нещодавно - наприкінці березня цього року - дослідникам з австралійського Університету Нового Південного Уельсу вдалося відтворити геном рідкісного виду жаб, які повністю зникли з континенту на початку 80-хх років минулого сторіччя.

Щоправда, видання зазначає - отримані ембріони виявилися нежиттєздатними - так само, як це сталося з клонованою в 2009 році піренейським гірським козлом, який помер лише за кілька хвилин після народження. Однак вчені не засмучуються і сподіваються на швидкий прорив в клонуванні вимерлих видів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДНК риби може пояснити, як плавники перетворилися на ноги

Джерело: welt.de

"З жабами це могло б вийти вже через 2-3 роки роботи, - вважає генетик канадського Університету Макмастера Хендрік Пойнар. - А от клонованих мамонтів світ міг би побачити лише за 20-30 років".

Хоча, зазначає вчений, не можна відкинути можливостей того, що це може статися і раніше.

Джерело: welt.de

Також у планах дослідників "воскресіння" тасманійського тигра, який зник в 30-хх роках XX століття, і вимерлого в XVII столітті птаха додо, яка не вміла літати. Японські ж вчені, зазначає Die Welt, взагалі збираються "воскресити" мамонта до 2017 року. Аналогічні плани є і у їх південнокорейських колег.

Єдине, що для цього потрібно вченим, - це фрагмент тканини зниклого виду з добре збереженим ДНК. "Для клонування цілком підійде ДНК навіть віком у 200 тисяч років", - пояснює видання.

Джерело: welt.de

Як пише Морітц Гатман у статті "Прокляття мамонта", опублікованій в німецькому журналі Focus, в Якутії - районі вічної мерзлоти, великому "холодильнику", який приховує величезну кількість забутих форм життя, - за викопними рештками зниклих тварин розгорнулася справжнісіньке полювання. Часом у цій війні проливається і людська кров.

Вчені хочуть зробити реальними мультяшних героїв. Фото: kennygilbert-simple-celavia.blogspot.com

Адже окрім державних пошукових партій, які займаються пошуком в наукових цілях і конфіскують все без розбору і будь-якого відшкодування, з одними змагається велика кількість "мисливців за мамонтами", пояснює журналіст.

Джерело: welt.de